اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

استکبار از بصیرت دانشجویان ایران بیمناک است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت:‌ استکبار جهانی از بصیرت و خودباوری دانشجویان ما بیمناک هستند و همیشه در نقطه ضعف قرار گرفته‌اند.

استکبار از بصیرت دانشجویان ایران بیمناک است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد صبور عصر امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور اردبیل اظهار کرد: دانشجویان ما همچون دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در 33 سال گذشته با فهم بالا و بصیرت ممتاز در صحنه ایستادگی ملت ایران و جبهه مقاومت پایدار مردم به دنیا ثابت کردند که اندیشه و تفکر آنها در به انزوا کشیدن انقلاب اسلامی اندیشه غلط و نابه‌جا است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس با یادآوری اینکه بعد از حادثه 13 آبان سال 58 توسط دانشجویان و دانش‌آموزان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در یک هفته گذشته با حرکت انقلابی نمایندگان مجلس برای تقلیل روابط ایران با انگلیس شاهد خیز عظیم دانشجویان در مسیر مبارزه با امپریالیسم جهانی بودیم که هرگز حاضر نیست حقوق ملت‌ها را قانونی جلوه داده و نسبت به ادای تکلیف خود قانونمدار عمل کند.
صبور با گرامیداشت 16 آذر به عنوان روز دانشجو و نماد ایستادگی ملت ایران و آگاهی دانشجویان در خنثی کردن توطئه‌های مختلف تصریح کرد: اگر در 16 آذر سال 32 دانشجویان در سنگر مبارزه با استبداد به شهادت رسیدند امروز شاهد به ثمر نشستن خون این شهدا در قالب خودکفایی و خودباوری کشور در عرصه‌های متعدد هستیم که نشان می‌دهد دانشجویان نه تنها در سنگر دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی بلکه در سنگر علم و مهارت و صنعت نیز توانسته‌اند اوج قله‌های پیشرفت را فتح کنند.
این مسئول در ادامه سخنان خود حمایت از ایده‌ها و تفکرات برجسته قشر دانشجو را بسیار ضروری توصیف کرد و ادامه داد: مجلس در قالب برنامه پنجم توسعه از تجاری‌سازی ایده‌های نخبگان حمایت می‌کند و در این گام بسیار مصمم است.
به گزارش فارس، دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس به تلاش این کمیسیون برای رفع مشکلات متعدد دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته خاطرنشان کرد: ما معتقدیم دانشجویان ما یک ظرفیت بی‌نظیر برای حفظ و پایداری ارزش‌های اسلامی، دینی و مکتبی ما هستند که روز به روز جایگاه و منزلت و عظمت آنها نمایان‌تر می‌شود.
وی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه دشمنان ما دشمنان قسم خورده انسان‌ها و مظلومان هستند، از دانشجویان خواست همیشه مدافع حق و حقیقت بوده و از این سنگر دور نشوند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول