اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

استکبارستیزی از شاخصه‌های یک دانشجوی ایده‌آل است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: یک دانشجوی ایده‌آل دانشجویی است که استکبار ستیز و هوشیار باشد.

استکبارستیزی از شاخصه‌های یک دانشجوی ایده‌آل است
حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر به مناسبت روز 16 آذر روز دانشجو اظهار داشت: دانشجو باید همیشه زنده و بالنده برای کشورش تلاش کند و در این باره باید در سنگر علم اندوزی همیشه تاریخ سربازی رشید و دلیر باشد.
وی با اشاره به اینکه استکبارستیزی از شاخصه‌های یک دانشجوی ایده‌آل است، افزود: یک دانشجوی ایده‌آل دانشجویی است که استکبار ستیز و هوشیار باشد.
سلیمانی با تاکید بر اینکه روز دانشجو برای استکبار ستیزی روز دانشجو شده است، تاکید کرد: زمانی که نیکسون برای بازدید از شرایط شاه چهارماه پس از کودتا به ایران آمد دانشجویان خروشیدند و از این سفر ممانعت کردند که چهار دانشجو در این راه شهید شد و 16 آذر روز دانشجو نام گرفت.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر تاکید کرد: علم اندوزی باید در راه خدا باشد تا بتوان از این علم برای رضای خدا و رفاه مردم استفاده کرد و در این باره باید تلاش زیادی را به کار بست.
سلیمانی با تاکید بر اینکه کشورهایی که علم را برای خدا به‌دست نمی‌آوردند مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد می‌کنند و هر چند سال یکبار مشخص می‌شود که بیماری جدیدی در مثلا یک کشور آفریقایی به وجود آمده است که نتیجه آزمایشات انجام شده توسط آمریکاست و این به معنای عدم توجه به خداوند در استحصال علم است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول