علی ثابتمطلق امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: میز خدمت به منظور خدماترسانی هر چه بهتر و دستیابی آسان مراجعان به خدمات قابل ارائه در بانک سپه استان مرکزی راهاندازی شد.
وی تصریح کرد: میز خدمت این مدیریت با مستقر شدن کارشناس مربوطه و در راستای تکریم ارباب رجوع در طبقه سوم این مدیریت مستقر و پاسخگوی مراجعه کنندگان است.
مدیر روابط عمومی بانک سپه استان مرکزی ادامه داد: با راهاندازی میز خدمت نیازی نیست مراجعه کنندگان به قسمتهای دیگر اداره مراجعه کنند، زیرا تمام خدمات را از طریق میز خدمت دریافت میکنند.
ثابتمطلق افزود: امیدواریم در پاسخگویی و بهبود رضایت ارباب رجوع در کوتاهترین زمان ممکن خدمات خوبی ارائه دهیم که این امر باعث صرفهجویی در رفت و آمد، کاهش هزینه و زمان و نیز رضایتمندی مراجعین خواهد شد.
به گفته وی ارائه اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوطه، دریافت مدارک و درخواستهای مراجعان، انجام امور درخواستهای متقاضیان، دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاههای اجرایی، ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم و تکریم ارباب رجوع از وظایف میز خدمت است.
انتهای پیام/ن۳۰
اخبار مرتبط
-
میز خدمت در میراث فرهنگی کردستان راهاندازی شد
-
استقرار میز خدمت در سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان
-
میز خدمت در میراث فرهنگی استان مرکزی مستقر شد
-
میز خدمت در بهزیستی امتیازی برای مراجعان است
-
میز خدمت بنیاد شهید خراسان رضوی افتتاح شد
-
میز خدمت ارائه خدمات به ارباب رجوعان را تسریع میبخشد
-
افتتاح میز خدمت در اداره کل زندانهای کردستان
-
ایجاد میز خدمت در جهاد کشاورزی قزوین
-
استقرار میز خدمت در 20 دستگاه زنجان
-
افتتاح میز خدمت در استانداری زنجان
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.