اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

دانشجویان باید مانع از بروز انحرافات شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: دانشجویان باید مانع از بروز انحرافات در جامعه شده و وظیفه اصلی خود در عرصه استکبارستیزی را مورد توجه قرار دهند.

دانشجویان باید مانع از بروز انحرافات شوند
حجت‌الاسلام سجاد موسویون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: دانشجویان همواره به تکلیف دینی خود عمل کرده و در برابر تهدیدات دشمنان به خوبی ایستاده‌اند.
وی یادآور شد: اگر دانشجویان پایه اعتقادی خود را بر پایه دین و دینداری بنا کنند در همه عرصه‌ها به خوبی نقش خود را ایفا خواهند کرد.
امام جمعه موقت زنجان با اشاره به ویژگی‌های جنبش دانشجویی گفت: ماندگاری حرکت دانشجویان در 13 آبان 58 به این دلیل است که به تسخیر بتخانه بزرگ آمریکا و شکستن هیمنه آن در جهان منجر شد.
وی با بیان اینکه 16 آذر یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب است، اضافه کرد: حرکت دانشجویان پیرو خط امام در روز 13 آبان سال 58 در واقع انقلاب اسلامی ایران را در ریل اصلی پیشرفت خود قرار داد.
حجت‌الاسلام موسویون یادآور شد: جنبش دانشجویی در عرصه‌های مختلف حضور فعالی داشته است که این حضور در دوران دفاع مقدس به خوبی دیده می‌شود.
وی به نقش‌آفرینی جوانان و دانشجویان کشور در عرصه‌های علمی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن استیصال خود در برابر این جنبش علمی دانشجویان را با حذف فیزیکی چهره‌های علمی نظیر علی ‌محمدی‌ها و شهریاری‌ها اثبات کرد که دست سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی در آن مشهود است.
امام جمعه موقت زنجان با اشاره به نقش جوانان در حوزه جنگ نرم گفت: در این عرصه باید هوشیار بود و دانشجویان و اساتید که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان افسران و فرماندهان جنگ نرم معرفی شده‌اند، باید در این عرصه نیز حضور فعالی داشته باشند.
وی در ادامه با محکوم کردن اقدامات تروریستی دشمنان برای حذف چهره‌های فیزیکی کشور تصریح کرد:‌ امروز همه دانشگاهیان شهریاری و علی محمدی هستند و مسیر پیشرفت علمی کشور را ادامه می‌دهند.
امام جمعه موقت زنجان یادآور شد: دانشجویان باید مانع از بروز انحرافات در جامعه شده و وظیفه اصلی خود در عرصه استکبارستیزی را مورد توجه قرار دهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول