اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش ماموران پلیس آگاهی صورت گرفت؛

کشف ۵۰ فقره سرقت در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اردبیل از کشف 50 فقره سرقت در مرکز استان و متلاشی شدن اعضای باند سارقان خبر داد.

کشف ۵۰ فقره سرقت در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس موسی عالی‌زاده اظهار داشت: به دنبال افزایش سرقت وسایل داخلی خودروها در شهرستان اردبیل، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی و تحت کنترل قرار دادن مجرمان سابقه‌دار ردپای سه سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار که از طریق خانواده‌شان به علت تکرار سرقت، طرد شده و در یکی از کوره‌های آجرپزی بیتوته نموده بودند شناسایی و این افراد در کوتاه ترین زمان ممکن و با انجام دو عملیات موفقیت آمیز به دام افتادند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: سارقان دستگیر شده با دلایل و مدارک جمع‌آوری شده تحت بازجویی قرار گرفتند و پرده از راز بیش از 50 فقره سرقت از داخل خودروها و سرقت موتورسیکلت در شهر اردبیل برداشته و به سرقت به صورت باندی اعتراف کردند.
عالیزاده با اشاره به شناسایی تعداد زیادی از مالباختگان اضافه کرد: جمع‌آوری وسایل مسروقه و تحویل آن به صاحبان اصلی به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اردبیل در پایان سخنان خود از شهروندان به ویژه مالکان خودروها و موتورسیکلت‌ها خواست تا در ایمن نمودن وسایل نقلیه خود دقت کرده و حداقل آنها را به سیستم دزدگیر و قفل و زنجیر مجهز و در خرید موتورسیکلت نیز از اصالت آن قبل از معامله اطمینان حاصل کرده و موارد مشکوک را با تلفن 110 در طول شبانه‌روز به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول