اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ‌انتظامی شهرستان دشتستان خبر داد:

کشف 15 فقره سرقت سیم و کابل برق در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرمانده ‌انتظامی شهرستان دشتستان از کشف 15 فقره سرقت سیم و کابل برق در دشتستان خبر داد.

کشف 15 فقره سرقت سیم و کابل برق در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، داوود محمودزاده ‌در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تامین امنیت و آسایش شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی است و در این راستا اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.
وی افزود: برخورد با متخلفان و اخلا‌گران نظم و امنیت عمومی در دستور کار قرار دارد و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نمی‌کنیم.
فرمانده‌ انتظامی شهرستان دشتستان از کشف 15 فقره سرقت سیم و کابل برق و دستگیری سارقین در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش نیروی انتظامی دشتستان سارقان دستگیر شدند.
محمودزاده در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان دشتستان، کارگروه ویژه‌ای با هدایت این فرماندهی و محوریت پلیس آگاهی دشتستان تشکیل و پس از انجام تحقیقات گسترده و نیز فعالیت‌های اطلاعاتی و شناسایی و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله سه نفر به نام‌های حمید.ر، کریم.ر و‌ محراب.ر دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: این افراد پس از دستگیری و انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی به ارتکاب سرقت 15 فقره سیم و کابل برق در دشتستان و نیز سرقت‌های مشابه در شهرستان‌های دیگر استان بوشهر و نیز استان فارس اعتراف کردند و برابر قرار صادره از سوی مقام قضایی روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی دشتستان همچنین از کشف تعدادی موتورسیکلت در دشتستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی دشتستان موفق به کشف پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دستگیری سارق شدند.
محمودزاده عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی دشتستان در راستای اجرای طرح مقابله با سرقت موتورسیکلت تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و در نتیجه تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله و با هماهنگی مقام قضایی، شخصی به نام امرالله را دستگیر کردند.
وی افزود: متهم در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی به ارتکاب سرقت پنج دستگاه موتورسیکلت در شهر برازجان اعتراف و برابر قرار صادره از سوی مقام قضایی روانه زندان شد.
این مقام انتظامی گفت: دادگستری دشتستان و سایر دستگاه‌های امنیتی همکاری و تعامل نزدیکی دارند و این امر موجبات کاهش میزان جرائم را در دشتستان فراهم کرده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول