اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

روحانیون پرچمدار مکتب امام حسین(ع) هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: جهان آینده جهان شما روحانیون است که پرچمدار مکتب حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) هستید.

روحانیون پرچمدار مکتب امام حسین(ع) هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در همایش مبلغان استان بوشهر با قدردانی از مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر و همکاران ایشان در برگزاری این گردهمایی، اظهار کرد: از اینکه خداوند توفیق داد که استان ولایتمدار بوشهر بار دیگر از افق ولایت و از طلوع خونین هدایت و بصیرت حسینی پذیرای روحانیون و ستارگان درخشان دینی باشد، سپاسگزار خداوند هستم.
‌امام جمعه بوشهر در ادامه بیانات خود به توصیف شخصیت مرحوم آیت‌الله قاضی پرداخته و افزود: آیت‌الله قاضی یکی از اوتاد اهل معرفت و از اصحاب طریقه معرفت النفس و حلقه واسطه عرفان اهل بیتی بین متقدمان و متأخرین هستند که بزرگانی مانند مرحوم قوچانی، علامه طباطبایی و بسیاری دیگر از سرچشمه فیاض هدایت‌های ایشان بهره برده‌اند.
صفایی‌بوشهری در ادامه از قول آیت‌الله قاضی گفت: خداوند با تمام عظمت خود، هر چه دارد که می‌توانست به یک انسان بدهد را به امام حسین (ع) داده است چرا که امام حسین (ع) نیز هر چه داشته به خدا داده است.
وی ادامه داد: امام حسین (ع) نیز هر چه داشته که می‌توانست به یک انسان بدهد را به حضرت ابوالفضل العباس (ع) داده چرا که حضرت ابوالفضل العباس (ع) هم هر چه داشته به امام حسین (ع) داده است.
صفایی‌بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) حلقه واسطه فیض رسولان و همچنین حلقه واسطه فیض استمرار اهل بیت و ائمه قبل و هم واسطه فیض تولید و آفرینش ائمه اطهار بعد از خود است. 
امام جمعه بوشهر اظهار کرد: امام حسین(ع) اکسیر حیات، هدایت و بصیرت و نام ایشان نیز اکسیر وجود همه فضائل عالم وجود است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) کانون نزول همه خیرات و برکات آسمانی و آیات و نعمات الهی و هدایت‌ها و بصیرت‌های خداوندی است.
وی در ادامه بیانات خود، جهان بدون امام حسین(ع) را جهان بدون خورشید توصیف کرد.
صفایی‌بوشهری در ادامه جهان آینده را جهان امام حسین(ع)، فرزند امام حسین(ع) و مکتب امام حسین(ع) دانست و بیان کرد: جهان آینده جهان شما روحانیون است که پرچمدار مکتب حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) هستید و در صدر این مکتب، پرچمداری از تبار ایشان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای قرار دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول