اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا هم‏زمان با سایر شهرهای استان تهران؛

36100 شماره تلفن دماوند با تهران هم‏کد می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مخابرات شهرستان دماوند از آمادگی کامل برای اجرای طرح یکسان‏سازی کدهای مخابراتی از ۱۷ آذر ماه در این شهرستان خبر داد و گفت: 36 هزار و 100 شماره تلفن این شهرستان با تهران هم‏کد می‏شود.

36100 شماره تلفن دماوند با تهران هم‏کد می‏شود
حسام‏الدین فولادی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به اجرای طرح هم‏کدی تلفن ثابت شهرستان‏های استان تهران و هشت رقمی شدن تمام خطوط تلفنی در این استان اظهار داشت: با توجه به اینکه نزدیک به هشت ماه است که از اجرای مرحله قبل و توقف طرح یکسان‏سازی کدهای مخابراتی می‏گذرد، قرار است روز پنج‌شنبه ۱۷ آذر ماه، راس ساعت 22 هم‏زمان با استان تهران، 36 هزار و 100 شماره تلفن شهرستان دماوند با تهران هم‏کد شود.
وی افزود: در اجرای عملیات هم‏کدی تمام شهرستان‏های استان تهران همچون شهریار، ملارد، رباط کریم، اسلام‏شهر، پاکدشت، ورامین، دماوند، فیروزکوه و ... و همچنین استان البرز با تهران هم‏کد می‏شوند.
رئیس اداره مخابرات شهرستان دماوند تصریح کرد: شماره تلفن مشترکان در شهرستان از هفت رقم به هشت رقم تغییر می‏یابد به نحوی که چهار رقم آخر شماره ثابت و سه رقم نخست حذف می‏شود و به جای آن چهار رقم جدید و حذف یک عدد از کد شهرستانی صورت می‏گیرد.
فولادی ادامه داد: مخابرات شهرستان دماوند تمام تجهیزات فنی خود را برای اجرای این طرح آماده کرده که در 23 بخش از شهرستان دماوند یعنی پنج شهر و 100 روستای منطقه این طرح اجرا می‏شود.
وی بیان کرد: مشترکان می‏توانند در صورت نیاز به شماره تلفن‏های جدید و کسب اطلاع از شماره خود با مراکز ۱۱۸ و ۱۹۰ واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات تماس بگیرند.
رئیس اداره مخابرات شهرستان دماوند ادامه داد: در این ایام با همکاری هیئت‏های عزاداری و مساجد این شهرستان اجرای طرح هم‏کدی به اطلاع مردم می‏رسد و همچنین با هماهنگی بخشداری، شوراها و دهیاران نسبت به اطلاع‏رسانی مردم روستا اقدام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح در مناطق شهرستانی، افراد می‏توانند از بسیاری خدمات اینترنتی و دیگر خدمات موجود در استان تهران که قبلا از آن محروم بودند، به نحو مطلوب بهره‏مند شوند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول