اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دور جدید تمرینات صبا برای بازی با مس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: صبا برای دیدار حساس عصر جمعه برنامه‌های آماده‌سازی خود را از امروز از سر گرفته و آخرین تمرین خود را پیش از سفر به کرمان برگزار می‌کند.

دور جدید تمرینات صبا برای بازی با مس برگزار می‌شود
ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: بازی حساس و قطعا سختی در پیش داریم و به هیچ عنوان حریف خود یعنی مس کرمان را دست کم نمی‌گیریم و با قدرت برای کسب سه امتیاز مبارزه خواهیم کرد.
وی افزود: تیم ما با وجود شکست در دیدار هفته گذشته برابر تیم فوتبال داماش گیلان، به غیر از روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، در طول چند روز قبل تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است و خوشبختانه بازیکنان برای کسب پیروزی در خانه‌ تیم فوتبال مس کرمان از هر نظر در شرایط روحی و جسمی مطلوبی به سر می‌برند.
مربی تیم فوتبال صبای قم با اعلام اینکه تیم فوتبال صبای قم در دیدار عصر جمعه برابر مس کرمان بدون بازیکن محروم به میدان می‌رود، عنوان کرد: به غیر از یکی دو بازیکن مصدوم، همه بازیکنانی که مهره‌های کلیدی تیم ما هستند در این دیدار تیم را همراهی می‌کنند.
وی ادامه داد: صبای قم با دو غایب به مصاف تیم فوتبال مس کرمان می‌رود و در این بین سهراب بختیاری‌زاده و اکبر صادقی در دیدار روز جمعه هجدهم آذر ماه نمی‌توانند صبای قم را در دیدار خارج از خانه مقابل مس همراهی کنند.
بختیاری‌زاده با بیان اینکه دیدار صبای قم و مس کرمان از هفته شانزدهم و ما قبل پایانی لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 عصر جمعه در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود، اضافه کرد: آخرین تمرین صبا قبل از این مسابقه روز پنج‌شنبه و پیش از پرواز هوایی به کرمان به انجام می‌رسد.
وی با تاکید بر اینکه بازیکنان صبای قم به هماهنگی‌ لازم رسیده‌اند، اظهار کرد: خوشبختانه پس از دیدار با داماش گیلان تمرینات ویژه‌ای برگزار کرده‌ایم و بازیکنان تیم به آمادگی لازم رسیده‌‌اند و با تمام توان آماده دیدار جمعه برابر تیم مس کرمان هستیم.
مربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: در سه بازی قبل خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم‌های استقلال تهران، نفت تهران و داماش گیلان که به دو تساوی و یک ما انجامید، انصافا با بد اقبالی امتیازات را از دست داده‌ایم ولی این بازی میدان کسب سه امتیاز است.
وی در مورد بازی این هفته صبای قم برابر تیم مس کرمان عنوان کرد: بر اساس شناختی که از تیم مس کرمان دارم، آنها تیمی بسیار خوب و خطرناک هستند، ولی تیم ما می‌‌تواند با تمرکز و هماهنگی لازم و بهره بردن از موقعیت متعددی که در هر بازی نصیبمان می‌شود، سه امتیاز را از این بازی بگیرد.
بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از تیم فوتبال مس کرمان داریم، به خوبی می‌دانیم که این تیم با توجه به بهره‌مندی از مهره‌های جوان با انگیزه و قدیمی با تجربه، برای برد به میدان می‌آید اما صبای قم نیز تیم آماده‌ای است.  
مربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به حساسیت‌های فراوان دیدار با تیم مس کرمان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بیان کرد: برای کسب پیروزی در این دیدار انگیزه زیادی داریم زیرا سه امتیاز این دیدار برای ما ارزش زیادی دارد.
وی تاکید کرد: امیدواری زیادی داریم که با توجه به تمرینات بسیار خوب و منظمی که پشت می‌گذاریم، در مسابقه عصر جمعه بتوانیم با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند به سه امتیاز بازی در مقابل تیم مس کرمان دست یابیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول