اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد:

اعزام تنیسور قزوینی به مجارستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: بانوی تنیسور قزوینی همراه با تیم ملی بانوان عازم مجارستان می‌شود.

اعزام تنیسور قزوینی به مجارستان
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: محمدپور به همراه چهار تنیسور دیگر به مجارستان می‌روند و دو هفته در این کشور حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان در تورنمنت بین‌المللی مجارستان با تیم‌های باشگاهی از این کشور و صربستان و اسلواکی دیدار می‌کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: محمدپور پیش از این نیز سابقه عضویت در تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان کشور را داشته است و این تنیسور قزوینی همراه با سایر بانوان ملی‌پوش، خود را برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک آماده می‌کند.
وی عنوان کرد: این تنیسور قزوینی در رقابت‌های رده‌بندی بانوان پینگ پنگ باز کشور که اواخر ماه قبل در قزوین برگزار شد با کسب 24 امتیاز و قرار گرفتن در مکان پنجم جواز حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی را پیدا کرد و در این بخش نیز نظر کادر فنی را برای پیوستن به تیم ملی جلب کرد.
محمودی با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل در قزوین اظهار کرد: این مسابقات در سه کلاس چهار سیلندر، شش سیلندر و آزاد در جاده بهرام‌آباد قزوین برگزار شد.
وی افزود: در بخش چهار سیلندر این مسابقات، حامد خدابنده با ثبت زمان سه دقیقه و دو ثانیه و 29 صدم ثانیه عنوان نخست را به دست آورد و رسول اکبری با سه دقیقه و هشت ثانیه و 47 صدم ثانیه در جای دوم قرار گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآور شد: سید محمدرضا بابایی نیز با ثبت رکود سه دقیقه و 23 ثانیه و 98 صدم ثانیه عنوان سوم کلاس چهار سلیندر اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی دو دیفرانسیل قزوین را به خود اختصاص داد.
وی اعلام کرد: در شش سیلندر این مسابقات نیز شیرزاد خضری با ثبت زمان دو دقیقه و 57 ثانیه و 24 صدم ثانیه عنوان اول را از آن خود کرد، داوود حسین‌زاده با سه دقیقه و 19 ثانیه و 94 صدم ثانیه دوم شد و رسول اکبری با سه دقیقه و 22 ثانیه و 53 صدم ثانیه در جای سوم قرار گرفت.
محمودی خاطرنشان کرد: در بخش آزاد، این مسابقات تنها چهار شرکت کننده داشت که دو تن از آنها در مسیر مسابقه از دور خارج شدند، در این بخش علیرضا نجف آبادی با دو دقیقه و 58 ثانیه و 35 صدم ثانیه عنوان اول و حسین زرافشان با سه دقیقه و 38 ثانیه و شصت و یک صدم ثانیه دوم شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول