اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فصل گذشته تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن:

باشگاه ذوب‌آهن تنها برای تنیس روی میز بودجه نداشت

خبرگزاری فارس: سرمربی فصل گذشته تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن گفت: مثل اینکه باشگاه ذوب‌آهن تنها برای تیم تنیس روی میز بودجه نداشته که این تیم را به دلیل مشکلات مالی منحل کرد.

باشگاه ذوب‌آهن تنها برای تنیس روی میز بودجه نداشت
احمد احسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بعد از بازگشت مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از سفر چین، سرپرست تیم جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه برگزار کرده و وی رسما عدم حضور تیم در لیگ را اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه مشکلات مالی دلیل این تصمیم عنوان شده است، تاکید کرد: برای ما جای تعجب است که چرا تیم تنیس روی میز که به نسبت تیم‌هایی مانند بسکتبال و هندبال هزینه کمتری داشت را منحل کردند.
سرمربی فصل گذشته ذوب‌آهن ادامه داد: به این دلیل تیم تنیس روی میز را با تیم‌های بسکتبال و هندبال مقایسه کردم که امکان مقایسه با تیمی مانند فوتبال و هزینه‌های بالای تیم‌داری نیست.
وی با اشاره به اینکه حضور تیم تنیس روی میز آقایان در لیگ برتر منتفی شده است، بیان داشت: هنوز وضعیت تیم بانوان مشخص نشده اما این تیم نیز در لیگ حضور ندارد.
احسانی افزود: بعد از اینکه باشگاه موافقت ضمنی خود را برای شرکت در لیگ اعلام کرد، حدود دو ماه قبل به فدراسیون اعلام آمادگی کردیم و تیم در قرعه کشی لیگ نیز حضور داشت، اما با وضعیت فعلی فدراسیون باید بدون تیم ما لیگ را برگزار کند.
به گزارش فارس، فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز قرار بود هفته گذشته آغاز شود که به دلیل عدم ارسال به موقع مدارک تیم‌های شرکت کننده، مسابقات به تعویق افتاد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول