اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب رتبه چهارم؛

فرنان قم از صعود به لیگ برتر تنیس مردان کشور بازماند

خبرگزاری فارس: تیم تنیس مردان فرنان قم با کسب رتبه چهارم لیگ دسته اول، از صعود به مسابقات لیگ برتر تنیس مردان باشگاه‌های کشور باز ماند.

فرنان قم از صعود به لیگ برتر تنیس مردان کشور بازماند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برای شناخت دو تیم صعود کننده به رقابت‌های لیگ دسته برتر تنیس مردان باشگاه‌های کشور در فصل آینده این پیکارها، هفت تیم مدعی حاضر در مسابقات لیگ دسته اول به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.
با برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس، هیئت تنیس استان کرمانشاه میزبان پیکارهای لیگ دسته اول تنیس مردان باشگاه‌های کشور شد و در حالی که قرار بود این مسابقات در مهر ماه به انجام برسد، به لحاظ سفر رهبر معظم انقلاب به این استان به اواخر آبان و اوایل آذر ماه موکول شد.
با این حال هفت تیم در جدال برای کسب جواز صعود به رقابت‌های لیگ برتر تنیس مردان باشگاه‌های کشور در کرمانشاه به رقابت با یکدیگر پرداختند تا اینکه تیم‌های گاز تهران و ابن سینا همدان به لیگ برتر کشور تنیس راه پیدا کردند.
با برگزاری آخرین روز مسابقات لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور که در مجموعه ورزشی تنیس آزادی کرمانشاه به انجام رسید، تیم گاز تهران با کسب ۱۸ امتیاز بالاتر از دیگر مدعیان در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان این مسابقات شد.
این در حالی است که تیم تنیس ابن سینا همدان با کسب ۱۶ امتیاز موفق به کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شد تا بدین ترتیب دو تیم قهرمان و نایب قهرمان جواز صعود به لیگ برتر تنیس کشور را کسب کنند.
تیم‌های تنیس گاز تهران و ابن سینا همدان در حالی با کسب مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس مردان باشگاه‌های کشور جواز حضور در لیگ برتر تنیس سال ۱۳۹۱ را از آن خود کردند که نماینده قم تیم فرنان در جایگاه چهارم ایستاد و از صعود باز ماند.
در رده‌بندی نهایی این دوره از پیکارها که از حساسیت بسیار بالایی نیز برخوردار بود، تیم تنیس امید به آیند کرمان با ۱۴ امتیاز موفق به کسب مقام سوم شد، همچنین تیم تنیس فرنان قم با ۱۲ امتیاز در جایگاه چهارم این پیکارها قرار گرفت.
تیم تنیس شهید شرافتی تهران با کسب ۱۰ امتیاز پنجم شد، تیم آکادمی تنیس مینودر قزوین با کسب هشت امتیاز رتبه ششم را کسب کرد و تیم تنیس مردان توسعه و صنعت کرمانشاه جایگاه هفتم رده بندی نهایی این پیکارها را از آن خود کرد.
اما در هفتمین و آخرین روز برگزاری این دوره از مسابقات در مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه، تیم‌های ابن سینا همدان و امید به آیند کرمان توانستند حریفان خود را شکست دهند که طی آن تیم فرنان قم با شکستی غیرمنتظره در آخرین روز بخت صعود را از دست داد.
در این رقابت‌ها تیم تنیس فرنان قم در جدال با تیم امید به آینده کرمان با حساب چهار بر یک مغلوب شد تا عملا بختی برای کسب جواز صعود به لیگ برتر تنیس کشور را نداشته باشد، ضمن اینکه تیم ابن سینا همدان با همین نتیجه از سد تیم شهید شرافتی تهران گذشت تا جایگاه خود را در مکان دوم جدول حفظ کند.
پیکارهای لیگ دسته اول تنیس مردان باشگاه‌های کشور در حالی با معرفی تیم‌های گاز تهران و ابن سینا همدان به عنوان تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر به پایان رسید که تیم توسعه و صنعت کرمانشاه نیز به لیگ دسته دو کشور سقوط کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول