اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مصاف با 6 تیم مدعی صورت می‌گیرد؛

رقابت فرنان قم در لیگ برتر تنیس

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان قم از آمادگی فرنان قم برای کسب مجوز صعود به مسابقات لیگ برتر تنیس باشگاه‌های کشور خبر داد.

رقابت فرنان قم در لیگ برتر تنیس
سیدمقتدا خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس آقایان کشور با حضور هشت تیم به میزبانی هیئت تنیس استان کرمانشاه برگزار می‌شود و تیم فرنان قم به دنبال صعود به لیگ برتر است.
وی ادامه داد: در نخستین روز برگزاری این دوره از مسابقات که تیم فرنان قم با قرعه استراحت رو‌به‌رو شد، تیم‌های تنیس ابن سینای همدان، شهید شرافتی تهران و گاز تهران توانستند بر حریفان خود غلبه کنند که طی آن در نتایج به دست آمده، تیم ابن سینا همدان با نتیجه چهار بر یک از سد میزبان این دوره از رقابت‌ها توسعه و صنعت کرمانشاه گذشت، شهید شرافتی تهران با نتیجه سه بر دو آکادمی تنیس مینودر قزوین را مغلوب خود ساخت و گاز تهران با همین نتیجه امید به آینده کرمان را شکست داد.
خاتمی افزود: در دومین روز برگزاری این دوره از مسابقات تیم‌های ابن سیمنا همدان و گاز تهران توانستند بر حریفان خود غلبه کنند که طی آن تیم ابن سینا همدان با نتیجه سه بر دو از سد شهید شرافتی تهران گذشت و گاز تهران با نتیجه پنج بر صفر آکادمی تنیس مینودر قزوین را مغلوب خود کرد.
وی با بیان اینکه سرداوری این مسابقات بر عهده مسیح صلاح از اصفهان است، اضافه کرد: در سومین روز برگزاری این دوره از مسابقات تیم‌های فرنان پخت قم، گاز تهران و امید به آینده کرمان توانستند بر حریفان خود غلبه کنند.
دبیر هیئت تنیس استان قم عنوان کرد: تیم فرنان پخت قم با نتیجه سه بر دو از سد شهید شرافتی تهران گذشت، گاز تهران با نتیجه سه بر صفر ابن سینای همدان را شکست اداد و امید به آینده کرمان با نتیجه چهار بر یک آکادمی تنیس مینودر قزوین را برد.
وی خاطرنشان کرد: در چهارمین روز برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس مردان باشگاه‌های کشور تیم‌‌های گاز تهران و ابن سینای همدان توانستند بر حریفان خود غلبه کنند که طی آن فرنان پخت قم با نتیجه سه بر دو مغلوب گاز تهران شد و ابن سینای همدان با همین نتیجه امید به آیند کرمان را شکست داد.
خاتمی بیان کرد: در پنجمین روز برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور تیم‌های امید به آینده کرمان و ابن سینای همدان توانستند بر حریفان خود غلبه کنند، فرنان پخت قم با نتیجه سه بر دو مغلوب امید به آینده کرمان شد و ابن سینای همدان با همین نتیجه آکادمی تنیس مینو در قزوین را از پیش رو برداشت.
وی عنوان کرد: در ششمین روز برگزاری رقابت‌ها تیم‌های گاز تهران و فرنان پخت قم توانستند بر حریفان خود غلبه کنند، فرنان پخت قم با نتیجه چهار بر یک تیم آکادمی تنیس مینو در قزوین را از پیش روی خود برداشت و گاز تهران با نتیجه پنج بر صفر برابر تیم شهید شرافتی تهران به برتری رسید.
مسابقات لیگ دسته اول مردان تنیس باشگاه‌های کشور امروز در مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه به پایان می‌رسد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول