اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های فارس؛

نماد مجرمیت در زندان ریشه‌کن شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های فارس با تاکید بر رعایت احترام و کرامت انسانی افراد گفت: نماد مجرمیت و مواد مخدر در زندان ریشه‌کن شده و اخلاق غیراسلامی و غیرانسانی نیز وجود ندارد.

نماد مجرمیت در زندان ریشه‌کن شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، موسی احمدی صبح امروز در دیدار با کارکنان زندان مرکزی شیراز اظهار داشت: به منظور به اجرا درآوردن برنامه‌ها و خط‌‌مشی سازمان زندان‌ها، به مشارکت کارکنان و ارائه نظرات، پیشنهادات، و انتقادات سازنده آنها نیازمندیم چراکه انتقاد باعث رشد و پویایی سیستم و اصلاح فرد می‌شود.
این مسئول ادامه داد: مشارکت یکی از شیوه‌های مدیریت موفق است که با بسیج افکار و ایده‌ها توانمندی‌ها افزایش می‌یابد و اعتماد متقابل بین کارکنان نیز بیشتر می‌شود.
وی افزود: با استفاده از سرمایه فکری همکاران در زندان‌ها می‌توانیم آینده خوبی برای سازمان خود ترسیم کنیم.
مدیرکل زندان‌های فارس تصریح کرد: اگر ارتباط بین مدیر و کارکنان زیرمجموعه ارتباطی صمیمی باشد هیچ‌گاه تنش در سیستم ایجاد نمی‌شود و کارکنان با اعتماد و آرامش خاطر بیشتری خدمت می‌کنند.
احمدی خاطرنشان کرد: هر یک از کارکنان در زندان‌ها، یکی از اجزای سیستم را تشکیل می‌دهند و با نبود یک جز، کارها ناقص و سیستم ناموفق عمل می‌کند.
این مقام مسئول بر رعایت احترام متقابل بین کارکنان نیز تأکید کرد و گفت: احترام با اقتدار فرق می‌کند و لازمه زندانبانی اسلامی است.
احمدی با اشاره به اینکه احساس مسئولیت و تعهد در سازمان باعث بالندگی و رشد مجموعه می‌شود ابراز داشت: زمانی که ما کارهایمان را با اخلاق حسنه و احترام متقابل انجام دهیم حس مسئولیت‌پذیری نیز بیشتر می‌شود.
مدیرکل زندان‌های فارس ادامه داد: دین اسلام ما را ملزم به رعایت اخلاق حسنه کرده و پیامبر ما مظهر اخلاق است بنابراین با پیروی از دستورات الهی اخلاق را علاوه بر کارکنان، باید بین زندانیان نیز ترویج دهیم.
وی ادامه داد: سعی ما در زندان‌ها بر این است که حقوق و کرامت انسانی زندانی مورد توجه قرار گیرد اما امتیازاتی که برای آنها در نظر گرفته می‌شود باید هدفمند و براساس ضوابط و قوانین باشد.
مدیرکل زندان‌های استان فارس در ادامه به سئوالات کارکنان پاسخ داد.
در ابتدای این دیدار علی مظفری مدیر زندان مرکزی شیراز ضمن تشریح عملکرد این مرکز گفت: در سال‌های گذشته تحولات عظیمی در بخش‌های مختلف زندان مرکزی شیراز انجام شده است.
وی افزود: نماد مجرمیت و مواد مخدر در زندان ریشه‌کن شده و اخلاق غیراسلامی و غیرانسانی نیز وجود ندارد.
مظفری ادامه داد: مددجویان در کلاس‌های حرفه‌آموزی، فرهنگی و قرآنی حضور فعال دارند و به این باور رسیده‌اند که زندانبانان صادقانه به آنها خدمت می‌کنند.
مدیر زندان مرکزی شیراز با اشاره به اینکه خدمات قابل توجهی توسط واحد مددکاری انجام شده است افزود: امروز تمام مددجویان با حضور فعال مددکاران در اندرزگاه‌ها دارای پرونده شخصیتی هستند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول