اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی:

فرهنگ مقاوم‌سازی در آذربایجان‌شرقی "جا‌افتاده" است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار‌ آذربایجان‌شرقی گفت: در پی برگزاری سه دوره کنفرانس بین‌المللی مقاوم‌سازی در تبریز فرهنگ مقاوم‌سازی به عنوان یک ضرورت در آذربایجان‌شرقی "جا‌افتاده" است.

فرهنگ مقاوم‌سازی در آذربایجان‌شرقی "جا‌افتاده" است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی دبیرخانه دایمی کنفرانس‌های مقاوم‌سازی ایران، محمد اشرف‌نیا در سومین سمپوزیوم بین‌المللی سازه‌های پیش‌ساخته و مهندسی زلزله در تبریز ‌افزود: مقوله مقاوم‌سازی با روی کار آمدن دولت نهم به عنوان یکی از برنامه‌های مهم دولت مورد اجرا قرار گرفت و دکتر احمدی‌نژاد نیز که خود فردی عمرانی هستند بارها بر این مسئله تاکید کرده‌اند.
وی تصریح کرد: مقاوم‌سازی در آذربایجان‌شرقی به دلیل قرار گرفتن روی خط زلزله و میان دو گسل امری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
اشرف‌نیا در خصوص سفیر ژاپن در این سمپوزیوم اظهار داشت: ژاپنی‌ها در زمینه مقاوم‌سازی دارای تجارب ارزنده‌ای هستند که باید با برگزاری چنین کنفرانس‌هایی زمینه انتقال این تجربیات به کشور و آذربایجان‌شرقی فراهم شود.
وی در ادامه تاکید کرد: دولت همواره حل مشکل مسکن مردم را به عنوان یک دغدغه اساسی برای خود دانسته است که با اجرای طرح مسکن مهر این دغدغه مردم به فراموشی سپرده شده است هم اینک نیز دولت در پی آن است با صنعتی‌سازی امنیت ساختمان‌ها را تا حد قابل ملاحظه‌ای بالا ببرد که در روند اجرای مسکن مهر شاهد این مسئله هستیم.
سومین سمپوزیوم بین‌المللی سازه‌های پیش ساخته و مهندسی زلزله به عنوان یکی از پیش برنامه‌های چهارمین کنفرانس بین‌المللی مقاوم‌سازی لرزه‌ای، توسط دبیرخانه دایمی کنفرانس‌های مقاوم‌سازی کشور و با همکاری دفتر فنی استانداری آذربایجان‌شرقی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌شرقی در کلانشهر تبریز برگزار شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول