اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان:

نیاز کارمندان به ورزش جزو واجبات است

خبرگزاری فارس: فرماندار اصفهان گفت: با توجه به شغل کارمندان دولت، انجام حرکات ورزش صبحگاهی برای این عزیزان، جزو واجبات زندگی آنها است.

نیاز کارمندان به ورزش جزو واجبات است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فضل‌الله کفیل صبح امروز در حاشیه برگزاری همایش بزرگ ورزش صبحگاهی کارمندان دولت اظهار داشت: با برگزاری همایش ورزش صبحگاهی کارمندان دولت که مناسبت اجرای آن به دلیل هفته بسیج است، از این پس هفته‌ای یک روز در خدمت کارمندان عزیز دولت هستیم.
وی با اشاره به برگزاری همایش ورزش صبحگاهی کارمندان دولت که در مجتمع اداری 22 بهمن برگزار شد، تصریح کرد: مجتمع اداری امیرکبیر با توجه زیبایی خاص خود بهترین فضا را برای برگزاری ورزش‌های صبحگاهی کارمندان دولت داراست.
فرماندار اصفهان در مورد اجباری کردن ورزش صبحگاهی برای کارمندان از طرف دولت اظهار داشت: انجام حرکات ورزشی برای عموم مردم از جمله کارمندان دولت یک مقوله اجباری نیست بلکه برای جا انداختن ورزش باید فرهنگ‌سازی مناسب آن در سطح جامعه صورت گیرد.
وی تاکید کرد: البته قبل از برگزاری همایش ورزش صبحگاهی امروز، کارمندان مجتمع اداری امیرکبیر پیاده‌روی صبحگاهی را به صورت روزانه انجام می‌دادند که با اجرای این همایش و سازماندهی مناسب آن به طور حتم شاهد ایجاد انگیزه قوی‌تر ورزشی بین کارمندان دولت هستیم.
کفیل بیان داشت: از مهم‌ترین حسن‌های برگزاری همایش‌های ورزش صبحگاهی کارمندان دولت گردهمایی صمیمانه این افراد در یک فضای دوستانه و کسب انرژی بهتر برای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان است.
به گزارش فارس، فرماندار اصفهان خود با لباس مخصوص ورزشی در مراسم ورزش صبحگاهی کارمندان دولت شرکت کرد و به انجام حرکات ورزش پرداخت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول