اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر مسکن سوریه در بازدید از شهر جدید پرند:

سرعت ساخت و ساز در ایران حیرت‌آور است

خبرگزاری فارس: وزیر مسکن سوریه در بازدید از شهر جدید پرند گفت: سرعت ساخت و ساز مسکن در ایران به خصوص ساخت 100 هزار واحد مسکونی در شهر جدید پرند در مدت دو سال حیرت‌آور است.

سرعت ساخت و ساز در ایران حیرت‌آور است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی شهر جدید پرند، وزیر مسکن سوریه به همراه معاون و رییس مؤسسه مسکن کشورش از پروژه‌های ساخت و ساز مسکن در شهر جدید پرند بازدید کرد.
این بازدید که در راستای تفاهمنامه بین ایران و سوریه برای ساخت 50 هزار واحد مسکونی در کشور سوریه انجام شد که موجب استقبال و شگفت زدگی هاله محمد ناصر شد.
وی گفت: ایران در زمینه مسکن گام‌های بلندی برداشته که از جمله می‌توان به ساخت 100 هزار واحد مسکونی در پرند اشاره کرد که جا دارد از مسئولان ایران به‌ویژه وزارت مسکن و مردم ایران برای این پروژه‌های عظیم و موفق تشکر کنم.
وزیر مسکن سوریه گفت: بازدید از شهرهای جدید را دوست دارم اما از این همه عظمت در فناوری و تکنولوژی در ساخت و ساز مسکن در کشور ایران تعجب می‌کنم؛ البته رعایت معماری ایرانی در این شهر می‌تواند حس ایرانی بودن را در بیننده ایجاد کند که کمتر به چشم می‌خورد.
مدیر عامل شهر جدید پرند نیز با بیان دو نقشه ساخت و ساز در آذر 88 نسبت به خرداد 89 میزان حجم ساخت و ساز در این مدت کوتاه در شهر جدید پرند را بیان کرد. 
سعید صابونی گفت: در مدت دو سال بیش از 100 هزار واحد مسکونی در این شهر در حال ساخته شدن است که در مقایسه با گذشته رشد چند برابری دارد چرا که در 20 سال تنها 10 هزار واحد مسکونی در این شهر ساخته شده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: همت مهندسان و انبوه سازان فعال موجب شده تا این شهر نسبت به دیگر شهرهای جدید دارای مزیت‌هایی باشد و می‌توان گفت این شهر بزرگ‌ترین پروژه ساختمانی در کشور بوده و با توجه به صنعتی‌سازی مسکن، شهر جدید پرند بزرگترین پایلوت صنعتی سازی مسکن در کشور محسوب می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول