اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال آبادان خبر داد:

شرکت تیم هندبال آبادان در مسابقات لیگ دسته دوم کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال آبادان گفت: با انجام تمرینات مستمر آماده حضور در مسابقات لیگ دسته دوم هندبال ایران می‌شویم.

شرکت تیم هندبال آبادان در مسابقات لیگ دسته دوم کشور
محمد آلر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته دوم ایران همه ساله در آذرماه آغاز می‌شد که رقابت‌های امسال با توجه به تغییر نحوه برگزاری و گروه‌بندی تیم‌ها، به احتمال فراوان با تاخیر زمانی نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
وی با اشاره به زمان آغاز مسابقات لیگ دسته دوم هندبال ایران اضافه کرد: هنوز تاریخ دقیق آغاز دور جدید مسابقات از سوی فدراسیون هندبال کشور به ما اعلام نشده ولی به احتمال فراوان این بازی‌ها از نیمه ابتدایی دی‌ماه آغاز می‌شود.
رئیس هیئت هندبال آبادان از قطعی شدن حضور نماینده آبادان در مسابقات لیگ دسته دوم ایران خبر داد و افزود: نماینده آبادان در لیگ جاری با حمایت مالی پالایشگاه آبادان در مسابقات شرکت می‌کند.
وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: تمرینات تیم هندبال پالایش نفت آغاز شده و با انجام مستمر این تمرین‌ها خود را آماده حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور می‌کنیم.
آلر تصریح کرد: به هر حال برای حضور مقتدر در مسابقاتی در این سطح باید هزینه کرد و با توجه به این موضوع که بازیکنان ما برای پوشیدن لباس تیم هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند از انگیزه لازم برای بازی کردن بی‌بهره هستند.
وی در پایان اضافه کرد: امیدوار هستیم با توجه به بضاعت فنی و مالی که نماینده آبادان در مسابقات لیگ دو کشور دارد بتوانیم در کنار کسب تجربه، نتایج قابل قبول و آبرومندی را کسب کنیم.
انتهای پیام/ص30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول