اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیدگان تکواندو در دماوند معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برگزیدگان رقابت‏های تکواندو در دو رده سنی خردسالان و نونهالان عصر امروز در دماوند معرفی شدند.

برگزیدگان تکواندو در دماوند معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، در روزهایی که سرما به اوج خود رسیده و دماوند در ثبت سردترین نقطه استان تهران با فیروزکوه و آبعلی رقابت می‌کند، سالن‌های این شهرستان از گرمای خاصی برخوردار است.
برگزاری مسابقات متنوع در بخش‌های مختلف این شهرستان باعث شده جوان‌های زیادی به سالن‌ها کشانده شوند و شاهد برگزاری مسابقات مهیجی باشند.
به گزارش فارس؛ هیجاناتی که با کری‌های تیم‌ها برای یکدیگر بیشتر هم می‌شوند، در این فصل از سال شرایط خوبی را برای ورزش شهرستان دماوند به وجود آورده‌اند.
هرچند فوتبال به دلیل شرایط خاص جوی در این مقطع از سال امکان برگزاری ندارد و فصل مسابقات باشگاهی شهرستان خاتمه یافته اما سالن‌های دماوند رونق خاصی به ورزش این شهرستان داده‌اند.
در این بین رشته‌های رزمی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.
استقبال چشمگیری که از مسابقات تکواندو در این شهرستان به وجود آمده گویای همین موضوع است.
در این مسابقات که در دو رده سنی خردسالان و نونهالان در سالن ولی‏عصر (عج) برگزار شد، 155 بازیکن حاضر شدند که نشان از علاقه‌مندی بالای رده سنی پایه به این ورزش دارد.
این مسابقات با همکاری هیئت تکواندوی استان تهران برگزار شد که در پایان تیم رودهن توانست از میزبان پیشی بگیرد و روی سکوی قهرمانی بایستد.
این تیم با کسب 9 مدال طلا، پنج نقره و چهار مدال برنز عنوان نخست این دوره از مسابقات تکواندوی شهرستان دماوند را به خود اختصاص داد.
دماوند میزبان این دوره هم هفت مدال طلا، 12 نقره و 9 مدال برنز به دست آورد و با اینکه به لحاظ مجموع مدالی شرایط خوبی داشت اما در نهایت روی سکوی دوم قرار گرفت.
تیم بومهن هم شش مدال طلا، چهار نقره و 9 برنز را از آن خود کرد و سوم شد و تیم پردیس کرج که به عنوان مهمان دعوت شده بود در رده چهارم ایستاد.
پردیسی‌ها توانستند پنج مدال طلا، شش نقره و شش برنز را کسب کنند.
در این تورنمنت که با استقبال خانواده‌ها مواجه شده بود تیم تشریفات نیز حضور داشت که در مکان پنجم قرار گرفت.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول