اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو نکا خبر داد:

حضور دو تکواندوکار نکایی در رقابت‌های جهانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو نکا از حضور دو تکواندوکار نکایی در رقابت‌های جهانی هان مادانگ در کشور کره جنوبی خبر داد.

حضور دو تکواندوکار نکایی در رقابت‌های جهانی
محسن رمدانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: موسی علی مکه و عبدالصمد فتحی به‌عنوان دو تکواندوکار این شهرستان در رقابت‌های جهانی هان مادانگ در کره جنوبی هستند.
وی گفت: اوایل سال میلادی رقابت‌های جهانی هان مادانگ در رشته تکواندو هر ساله در کره جنوبی با حضور کشورهای مختلف برگزار می‌شود که در سال گذشته موسی علی مکه موفق به کسب مدال طلا شد.
رمدانی همچنین از موفقیت عبدالصمد فتحی در این مسابقات اشاره کرد و ابراز داشت: فتحی نیز چندین مدال جهانی و آسیایی در این رشته ورزشی دارد.
رئیس هیئت تکواندو نکا در ادامه از میزان آمادگی بدنی این دو ورزشکار خبر داد و ادامه داد: در حال حاضر برای کسب موفقیت دیگر برای کشور و استان این دو تکواندوکار تمرینات سخت و فشرده‌ای را در نکا سپری می‌کنند.
رمدانی همچنین از حضور100 تکواندوکار سازمان یافته زن و مرد در این شهرستان خبر داد و گفت: هیئت تکواندو نکا در چند سال اخیر به‌عنوان هیئت برتر استان و شهرستان به شمار می‌رود.
وی از حضور دو ملی‌پوش نکایی در اردوی تیم ملی تکواندو جوانان و نوجوانان خبر داد و خاطرنشان کرد: مهدی قربانی و عباس علی‌نژاد به اردوی تیم ملی نیز دعوت شدند.
رمدانی در ادامه گفت: مهدی قربانی تکواندوکار جوان نکایی هفته گذشته در لیگ برتر تکواندو کشور به عنوان فنی‌ترین ورزشکار از سوی کمیته فنی مسابقات نیز انتخاب شد.
رئیس هیئت تکواندو نکا از حضور تکواندوکاران این شهرستان در لیگ برتر تکواندو نونهالان کشور در تیم حاجی پور بابل خبر داد و خاطرنشان کرد: تیم حاجی پور بابل با درخشش تکواندوکاران نکایی جشن قهرمانی خود را هفته آینده برگزار می‌شود.
رمدانی از حضور هادی احمدی، پدرام دهقانی، سید حسین حسینی، امین خانجانی، محمد حسن پلنگ افکن، سید حسن حسینی به‌عنوان تکواندوکاران نونهال نکایی در ترکیب تیم حاجی‌پور خبر داد و یادآور شد: حجت الله آیدانی از مربیان برتر و نمونه کشور اهل شهرستان نکا است.
وی در پایان شهرستان نکا را قطب تکواندو کشور و استان نام برد و گفت: با توجه به حضور استعدادهای درخشان تکواندو در این شهرستان مسئولان استان و شهرستانی باید حمایت بیشتری به این ورزشکاران داشته باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول