اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت تکواندوی استان اصفهان:

کارت هوشمند تکواندو در راه اصفهان است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت تکواندوی استان اصفهان گفت: با تصویب هیئت رئیسه تکواندوی استان اصفهان از این پس مربیان و هنرجویان تکواندوی استان دارای کارت هوشمند و مخصوص این رشته ورزشی می‌شوند.

کارت هوشمند تکواندو در راه اصفهان است
زهرا رفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: کارت‌های هوشمند تکواندوی استان اصفهان برای نخستین بار در کشور طراحی شده و هدف از این کارت‌ها، شناسایی کامل هنرجو، مربیان تکواندو و سوابق کامل تکواندوکاران استان اصفهان است.
وی تاکید کرد: پس از صدور کارت‌های هوشمند تکواندو از طرف هیئت تکواندوی استان اصفهان، ورزشکاران با این کارت‌های مخصوص به هیئت تکواندوی استان اصفهان رفت‌ و ‌آمد می‌کنند.
نایب رئیس هیئت تکواندوی استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به رقابت‌های لیگ تکواندوی روز جمعه آتی کرد و افزود: لیگ استانی پومسه بانوان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان پیش‌روی این هیئت قرار دارد.
وی اظهار داشت: هدف هیئت تکواندوی استان اصفهان از برگزاری رقابت‌های لیگ تکواندو تنها تقویت تکواندو‌کاران استان اصفهان است، به همین دلیل در رقابت‌های لیگ تکواندو بیشترین تلاش را برای کم‌ترین حذف ورزشکاران انجام می‌دهیم.
رفیعی اضافه کرد: از طرف فدراسیون تکواندو بخشنامه‌ای برای اعزام نوجوانان تکواندوکار به رقابت‌های انتخابی آزاد (ویژه تیم ملی) صادر شده است که تاکنون در بخش دختران 10 نفر برای اعزام به این مسابقات اعلام آمادگی کردند و در بخش پسران نیز به زودی تعداد اعزامی مشخص می‌شود.
وی بیان داشت: مبلغ ورودی برای حضور تکواندوکاران در رقابت‌های آزاد 30هزار تومان است و این مبلغ باید به حساب فدراسیون تکواندو ریخته شود.
نایب رئیس هیئت تکواندوی استان اصفهان گفت: برای رقابت‌های تکواندوی آزاد، روز شنبه ورود به اردو، روز یکشنبه وزن‌کشی فرد و روز دوشنبه نیز وزن‌کشی زوج صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول