اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم دور برگشت صورت می‌گیرد؛

رقابت 10 تکواندوکار قمی در لیگ نونهالان دختر کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم از حضور 10 دختر تکواندوکار قمی در پیکارهای لیگ رده سنی نونهالان کشور خبر داد.

رقابت 10 تکواندوکار قمی در لیگ نونهالان دختر کشور
فرشته کریمی مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: حضور در لیگ‌های رده‌های سنی پایه تکواندو کشور موجب بروز استعدادهای تکواندو قم در بخش بانوان شده است و مجموعه هیئت را نسبت به آینده این رشته ورزشی بیش از پیش امیدوار کرده است.
وی ادامه داد: در لیگ نونهالان تکواندو دختران باشگاه‌های کشور تیمی متشکل از تکواندو کاران مستعد قمی حضور دارند که با تلاش‌های مربیان خود از آمادگی خوبی نیز برخوردارند و به خوبی توانسته‌اند توانایی تکواندو قم را ارائه کنند.
نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، پنجمین هفته از مسابقات لیگ تکواندو دختران رده سنی نونهالان کشور در حالی پیگیر می‌شود که قرار است امروز تیم‌های مدعی در مسابقاتی مهم به مصاف یکدیگر بروند.
کریمی مهر یاد آور شد: میزبان رقابت‌های هفته پنجم از دور برگشت پیکارهای لیگ تکواندو دختران نونهال کشور خانه تکواندو تهران است که طی آن تیم تکواندو دختران نونهال قم با ترکیبی 10 نفره با حریفان خود در این هفته به رقابت می‌پردازد.
نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم با اشاره به ترکیب این تیم، اضافه کرد: کبری عظیمی نیا، فاطمه پرسون، مبینا جهان شاه قمی، مریم زند، فاطمه عرب پور، رقیه قائم پناه، محدثه کلبی، الهام مرادیان، مهدیه معمارپور و زینب یعقوبی نفرات تیم اعزامی دختران نونهال قم هستند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مسابقات لیگ تکواندو رده سنی دختران نونهال کشور، سایر مسابقات لیگ‌های تکواندو بانوان کشور نیز امروز پیگیری می‌شود و علاوه بر هفته پنجم از دور برگشت لیگ تکواندو نونهالان دختر باشگاه‌های کشور تکواندوکاران جوانان و بزرگسالان نیز با یکدیگر پیکار می‌کنند.
نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم ابراز داشت: بدین ترتیب هفته‌های سوم و چهارم از دور برگشت لیگ‌های دسته اول جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور نیز برگزار می‌شود و البته طبق هماهنگی به عمل آمده هفته‌های اول، دوم و سوم از دور برگشت لیگ پومسه نیز در خانه تکواندو دنبال خواهد شد.
وی عنوان داشت: تیم دختران نونهال قم تا قبل از اعزام به مسابقات نونهالان کشور در اردوی آمادگی حضور داشته و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته است و با آمادگی بسیار خوبی در این رقابت‌ها برابر حریفان خود به میدان می‌رود.
کریمی مهر با ابراز امیدواری نسبت به آینده تکواندو بانوان استان قم، بیان کرد: تکواندو در بخش بانوان در قم رشد و پیشرفت بسیار خوبی داشته است و قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد موفقیت دختران و بانوان تکواندوکار قمی در مسابقات لیگ‌ها و همچنین پیکارهای تکواندو قهرمانی کشور خواهیم بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول