اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری ایلام خبر داد:

استقرار 30 گروه راهداری در محورهای سخت‌گذر ایلام

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری ایلام از استقرار 30 گروه راهداری در محورهای سخت‌گذر ایلام خبر داد.

استقرار 30 گروه راهداری در محورهای سخت‌گذر ایلام
رضا سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با احتمال بارش برف به واسطه کاهش دمای ایلام، گروه‌های راهداری در محورهای سخت‌گذر ایلام مستقر شدند.
وی ادامه داد: این گروه‌ها با تجهیزات کامل آماده ارائه خدمات به رانندگان وسایط نقلیه دچار مشکل در زمان برودت هوا و بارش سنگین برف هستند. 
این مسئول اضافه کرد: این دستگاه اجرایی 293 نفر از کارکنان راهداری استان ایلام در قالب 30 گروه از هم‌اکنون در محورهای ارتباطی ایلام آماده اجرای عملیات راهداری کرده است.
سلیمانی تصریح کرد: گروه‌های راهداری با در اختیار داشتن 164 دستگاه ماشین‌آلات، ذخیره‌سازی نمک و ماسه، تامین سوخت ماشین آلات و تجهیز راهدارخانه‌ها به سیستم‌های ارتباطی آماده خدمات رسانی به رانندگان در جاده‌های برفگیر هستند.
مدیرکل راه و ترابری استان ایلام گفت: 2 گردنه برفگیر آزادی و قلاجه مجهز به سیستم هواشناسی هستند که راهداران را از شروع هوای نامساعد آگاه می‌کند.
وی ادامه داد: استان ایلام دارای 15 گردنه برفگیر به طول 204 کیلومتر، یک‌هزار و 450 کیلومتر راه اصلی و فرعی و یک‌هزار و  770 کیلومتر راه روستایی است. 
انتهای پیام/‌‍ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول