اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان کمیجان خبر داد:

تشکیل کمیته راهداری روستایی در فرمانداری کمیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کمیجان از تشکیل کمیته راهداری روستایی در فرمانداری کمیجان خبر داد.

تشکیل کمیته راهداری روستایی در فرمانداری کمیجان
محسن اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح سرشماری همزمان با سراسر کشور از دوم آبان ماه در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد که خوشبختانه از روند قابل قبول و رضایت‌بخشی برخوردار است.
وی تصریح کرد: هم اکنون بخش اعظمی از خانوارهای این شهرستان سرشماری شده و پیش‌بینی می‌شود ظرف سه روز آینده به اتمام برسد.
فرماندار شهرستان کمیجان با اشاره به خانوارهای غایب گفت: تعداد خانوارهای غایب در روستاهای این شهرستان انگشت‌شمار و در شهر نیز بسیار اندک بوده است.
اکبری افزود: میزان همکاری مردم با ماموران سرشماری بسیار رضایت‌بخش است و انتظار می‌رود این همکاری تا پایان طرح ادامه داشته باشد.
این مسئول با بیان اینکه 60 نفر عوامل اجرایی در طرح سرشماری نفوس و مسکن این شهرستان همکاری دارند، ادامه داد: بر اساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن جمعیت شهری و روستایی این شهرستان 40 هزار نفر بوده است.
فرماندار شهرستان کمیجان تاکید کرد: مردم باید بدانند ارایه آمار و ارقام مشکلی برای آن‌ها ایجاد نمی‌کند و فکر نکنند که با ارائه آمار و اطلاعات خانوار خود ممکن است از امکانات و یا چیزی محروم شوند.
اکبری در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل کمیته راهداری روستایی در فرمانداری خبر داد و اذعان داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما کمیته راهداری روستایی به منظور تامین امنیت در راه‌ها به زودی در فرمانداری تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه در دستور کار قرار خواهد داد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول