اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر عاشورا صورت می‌گیرد؛

وداع استهباناتی‌ها با کبوتر خونین بال دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مراسم خاکسپاری پیکر مطهر شهید ابراهیم شمس عزت بعدازظهر عاشورا در شهرستان استهبان برگزار می‌شود.

وداع استهباناتی‌ها با کبوتر خونین بال دفاع مقدس
مسئول حوزه حضرت سیدالشهدا (ع) استهبان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مراسم وداع با این شهید ولایت‌مدار که 27 سال مفقودالاثر بوده است تاکنون در شهر فسا و هیئت منتظران ظهور بسیج دانش‌آموزی استهبان برگزار شده است.
محمدجعفر دوستدار ادامه داد: امشب نیز مراسم ویژه‌ای در پایگاه سیدالشهدای استهبان که محل اعزام این شهید به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بوده است برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: عصر فردا مردم شهیدپرور شهر رونیز استهبان میزبان شهید بسیجی شمس عزت هستند و به تشییع پیکر مطهر این شهید گران‌قدر می‌پردازند.
دوستدار تصریح کرد: شب تاسوعای حسینی نیز مراسم وداع با شهید شمس عزت در روستای محمدآباد استهبان (قرآن‌آباد ایران) بر روی دستان مردم ولایت‌مدار این روستای مذهبی و حاملان قرآن تشییع می‌شود.
وی بیان داشت: عصر عاشورا نیز برای آخرین بار پیکر مطهر این شهید در هیئت عزاداری رزمندگان اسلام استهبان و با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان تشییع و در قطعه شماره یک گلزار شهدای این شهر خاکسپاری می‌شود.
دوستدار ابراز داشت: مراسم ختم شهید ابراهیم شمس عزت ساعت 2 بعدازظهر روز چهارشنبه 16 آذر ماه جاری در مسجد جامع شهرستان استهبان برگزار می‌شود.
به گزارش فارس، شهید جوان ابراهیم شمس عزت از رزمندگان بسیجی هشت سال دفاع مقدس بود که در عملیات بدر (شرق دجله) در 25 اسفند ماه سال 1363 به خیل شهدا پیوست.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول