اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطر شهادت در گلبهار پیچید؛

گلبهاری‌ها در آستانه عاشورا به استقبال دو شهید گمنام رفتند

خبرگزاری فارس: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، با حضور اقشار مختلف مردم و نیروی‌های مسلح مراسم تشییع دو شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس ظهر امروز در گلبهار برگزار شد.

گلبهاری‌ها در آستانه عاشورا به استقبال دو شهید گمنام رفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از گلبهار، حجت‌الاسلام سید رضا سجادی اطهر امام جمعه گلبهار ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: امروز این دو شهید در واقع هویت این شهر هستند که با وجودشان برکت و شرافت و عزت می‌آفرینند.
وی ادامه داد: عنایت خدا شامل حال شد که در حقیقت این توجه پروردگار بود که شهدای گمنام در مرکزیت این شهر نصب‌العین قرار گیرند و ضروری است مردم به پیام شهدا عمل کنند.
امام جمعه گلبهار با بیان اینکه دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا هویت ما هستند، اظهار داشت: مرگ بر ضد ولایت فقیه، امر به معروف و نهی از منکر، بندگی خالص خدا بدون هیچ شرط و شروط، پیروی از ولایت فقیه تا آخرین قطره خون، حفظ ناموس و حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی و دفاع از حریم ولایت پیام شهداست.
وی بیان داشت: شهدا با نثار خونشان وظیفه خود را در قبال کشور اسلام و انقلاب حفظ کردند و وظیفه ما ادامه راه آنان است.
امام جمعه گلبهار با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مختص به گروه خاصی نیست، افزود: همه باید وظیفه خود را نسبت به این فریضه عمل کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول