اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

مسئولان البرز در کاهش نرخ بیکاری تلاش کنند

خبرگزاری فارس: استاندار البرز بر کاهش نرخ بیکاری تأکید کرد و از مسئولان خواست تا تلاش خود را برای تحقق اهداف دو چندان کنند.

مسئولان البرز در کاهش نرخ بیکاری تلاش کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی ظهر امروز در بازدید از اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان البرز اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت رفع بیکاری جوانان است، از این رو مسئولان در این استان نیز باید همپای دولت بوده و تلاش خود را برای رفع بیکاری دوچندان کنند.
وی ادامه داد: برای رفع این معضل در استان البرز باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد و با به کارگیری ظرفیت‌های موجود در این استان برای بسیاری از جوانان اشتغال ایجاد کرد.
استاندار البرز گفت: در این راستا با استفاده منابع موجود در استان البرز و همچنین استفاده از چرخه‌های اقتصادی در البرز می‌توانیم اهداف خود را محقق سازیم.
فرهادی تأکید کرد: رفع معضل بیکاری می‌تواند در کاهش معضلات اجتماعی موثر باشد و جوانان جویای کار کمتر با این معضلات رو به رو شوند.
وی در ادامه سخنان خود تشکیل اتاق بازرگانی این استان را مهم ارزیابی کرد و افزود: با تشکیل این اتاق شاهد فعالیت‌های بسیار چشمگیری در عرصه اقتصادی البرز هستیم که گامی مهم در جهت توسعه این استان خواهد بود.
استاندار البرز گفت: با توجه به اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای از جمله داشتن شهرک‌های صنعتی است، لذا می‌تواند یکی از مهم‌ترین استان‌ها به منظور بهبود چرخه تولیدی کشور به شمار آید.
فرهادی گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که به منظور اتاق بازرگانی البرز انجام شده تخصیص زمینی برای احداث این اتاق است که هم اکنون در دستور کار است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول