اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پتروشیمی ایلام:

شرکت بازرگانی پتروشیمی مشکلات مالی پتروشیمی را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: شرکت بازرگانی پتروشیمی مشکلات مالی پتروشیمی ایلام را برطرف می‌کند.

شرکت بازرگانی پتروشیمی مشکلات مالی پتروشیمی را برطرف می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جواد کمری صبح امروز در نشست رفع مشکلات پتروشیمی ایلام اظهار داشت: این شرکت با خرید سهام پتروشیمی ایلام گام در رفع مشکلات این مجتمع برداشته است.
وی ادامه داد: جا دارد از تلاش‌های مدیرعامل این شرکت تهرانی‌صفا و حیدرنیا رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی ایلام برای پیگیری رفع مشکلات شرکت پتروشیمی ایلام تقدیر شود.
این مسئول اضافه کرد: شرکت بازرگانی پتروشیمی ایلام کمتر به دید انتفاعی به موضوع پتروشیمی پرداخته و تنها برای رفع مشکلات این مجتمع وارد استان ایلام شده است.
کمری تصریح کرد: تامین خوراک مجتمع پتروشیمی ایلام از دغدغه‌های اساسی این شرکت در استان ایلام است که به آن توجه شده است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: این مجتمع با هدف و نیت کمک به رفع محرومیت استان ایلام ایجاد شده است و مسئولان به این مهم توجه دارند. 
وی ادامه داد: با توجه به ارزیابی‌هایی که در مجتمع صورت گرفته نیاز مبرم به ایجاد خط لوله‌ای از پیازآباد هلیلان به طول 127 کیلومتر به مجتمع پتروشیمی ایلام دارد.
این مسئول اضافه کرد: خط لوله اتیلین غرب از عسلویه تا ارومیه به طول 2 هزار و 700 کیلومتر صرفا به منظور اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی در کشور ایجاد شده است.
کمری تصریح کرد: استان ایلام سهمی از این خط نداشته که با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی مسئولان امر وعده‌هایی داده شده که نیازمند پیگیری مسئولان امر در استان ایلام است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: وزارت نفت و دولت می‌تواند با صدور مجوزهایی مجوز استفاده از خوراک این لوله را به استان ایلام داده شود.
وی ادامه داد: جا دارد در سفر هیئت دولت به استان ایلام این موضوع مطرح شود تا سهم استان ایلام نیز از این خط لوله مشخص شود.
این مسئول اضافه کرد: اگر 300 تن اتیلن از خط لوله غرب به استان ایلام داده شود ظرفیت تولید پتروشیمی ایلام افزوده شود.
کمری تصریح کرد: پتروشیمی ایلام می‌تواند در عمل تا 750 تن اتیلن را دریافت و تبدیل کند که برای استان ایلام بسیار موثر است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول