اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

سفارت انگلیس باید سال88 تعطیل می‌شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: تعطیلی سفارت انگلیس باید در روزهای سال88 که اوج فتنه‌گری‌های سفارت انگلیس در ایران بود اتفاق می‌افتاد.

سفارت انگلیس باید سال88 تعطیل می‌شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: اقدام انقلابی و دیر هنگام نمایندگان شریف ملت قابل تقدیر است و ای کاش این مصوبه انقلابی و اخراج سفیر انگلیس در سال 88 زمانیکه تنور فتنه گری آن‌ها گرم بود انجام می‌گرفت تا درسی باشد برای آمریکا و غربی‌ها و همه کسانیکه علیه ملت توطئه می‌کنند.
وی افزود: ملت ایران از سیاست‌ابزی‌های این پیر استعمار در دوران پیش از انقلاب اسلامی و پس از پیروزی انقلاب خسارت‌ها دیده‌اند و قلبی پر از کینه نسبت به این انگلیس دارند.
وی گفت: اگر آن روز این اقدم انقلابی صورت می‌گرفت ما امروز دیگر شاهد کارهای بچگانه آنها نبودیم که بخواهند در تهران با 25 نفر از سفرا و دیپلمات‌هایشان کارناوال راه بیندازند و بعد یک روز سفارتخانه‌های خود را تعطیل و فردایش باز بکنند تهدید به تحریم کنند و به زعم خودشان ما را به ترسانند.
امام جمعه دزفول خاطرنشان کرد: ما این پیام را داریم که شما هنوز ملت ما و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشناخته‌اید که البته هم نباید بشناسید زیرا چشم شما همه‌اش چشم مادیات است و غیر از آن چیزی را نمی‌بینید.
قاضی تاکید کرد: ملت ایران اگر برای مقابله با کشوری به‌پا خیزد تا آخر می‌ایستد و به این دلیل انگلیس باید بداند که این آغاز کار است.
وی افزود: آنها هر کاری که می‌کنند برای منافع مادی خود است لذا باید هم از ملتی که حاضر است برای آرمان‌های خود جانش را بدهد از شناخت و درس آن عاجز باشند.
رئیس شورای فرهنگ‌عمومی شهرستان دزفول تاکید کرد: انگلیس نیز اگر تاکنون برای حمله هم پیمانانش را تحریک نکرده است به دلیل این است که از این روحیه ایرانی‌ها ترس دارد.
امام جمعه دزفول گفت: بدون تردید همانند همه فتنه‌ها و دسیسه‌هایی که در این سی و دو سه سال که داشتید باز پیروزی از آن ملت شریف و انقلابی عزیز ما خواهد بود.
قاضی دزفولی افزود: این وعده را ما به آنها می‌دهیم که بار دیگر ناچار خواهید شد در برابر اراده و عظمت این ملت سر تعظیم فرود بیاورید و مثل قضایای قبل همانند قضیه مرتد اعلام کردن سلمان رشدی از سوی امام راحل که در آن موقع هم سفارتخانه‌هایشان را تعطیل کردند و رفتند و بعد از چند روز دوباره خودشان با افتضاح و سرافکندگی بازگشتند لذا باید از این مسائل درس بگیرند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول