اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد:

جرایم دیرکرد مؤدیان بدهکار شهرکردی بخشیده می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد از بخشودگی جریمه دیرکرد عوارض و جرایم ماده 100 مؤدیان بدهکار به این شهرداری تا پایان دی ماه سالجاری خبر داد.

جرایم دیرکرد مؤدیان بدهکار شهرکردی بخشیده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌های شهرداری شهرکرد، اظهار داشت: تمامی مؤدیان حقیقی و حقوقی شهرداری شهرکرد چنانچه تا پایان دی ماه 90 نسبت به پرداخت معوقات خود اقدام کنند، جریمه دیرکرد آنها به طور صد در صد بخشیده خواهد شد
وی زمان تعیین شده برای تسویه حساب تمامی بدهی‌های مؤدیان را یک فرصت مناسب عنوان کرد و افزود: شهروندان در وقت اعلام شده هرچه سریعتر برای تسویه بدهی خود به شهرداری شهرکرد مراجعه کنند.
غلامیان دهکردی خاطرنشان کرد: با اتمام فرصت تعیین شده، این شهرداری از طریق مراجع قضایی برای استیفای حقوق خود شامل اصل بدهی، کارمزد و خسارت دیرکرد طبق ضوابط اقدام خواهد کرد.
شهردار شهرکرد مشارکت و همکاری عمومی مردم در مسیر آبادانی شهر و دستیابی به شهری سالم زیبا و با نشاط را هدف از اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: شهرداری نهادی عمومی، غیردولتی و خودگردان است که بر حسب قانون ردیف‌های درآمدی مشخص برای آن تعریف شده و موظف شده است بودجه خود را براساس ردیف‌های مشخص شده تنظیم، تصحیح و اجرا کند.
وی در ادامه با اشاره به طرح‎های در دست اجرای شهرداری، گفت: احداث پل انتهای مسیر فارابی، احداث پل هوایی ترمینال سامان، تکمیل معابر و پیاده‎رو سازی ناحیه غرب شهرکرد و اراضی برم پهنه، اصلاح گره‌های ترافیکی سطح شهر و احداث ایستگاه آتش‌نشانی منظریه از جمله طرح‌های در دست اجرای این شهرداری است.
غلامیان تکمیل ورودی شرق از سمت فرخشهر را از دیگر طرح‌های در دست اجرا اعلام کرد و افزود: تکمیل گلزار شهدای گمنام، آرامستان جدید شهر، تکمیل بوستان‌های بزرگمهر، آبی جنگلی، شهریار، بانوان، فیض، تهلیجان شمالی و ملت شهرکرد از دیگر این طرح‌ها است که به زودی اجرایی خواهد شد.
شهردار شهرکرد از اجرای 28 طرح عمرانی در این شهر خبر داد و گفت: از 623 میلیارد ریال بودجه مصوب امسال شهرداری شهرکرد 77 درصد آن که افزون بر 479 میلیارد و 329 میلیون ریال است به‌منظور اجرای طرح‌های عمرانی در شهرکرد هزینه می‎شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول