اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه:

اتوبوس‌رانی اصفهان هیچ بدهی‌ به اداره دارایی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: هیچ‌گونه مالیاتی به اتوبوس‌رانی اصفهان تعلق نمی‌گیرد و این ناوگان هیچ‌گونه بدهی به اداره دارایی ندارد.

اتوبوس‌رانی اصفهان هیچ بدهی‌ به اداره دارایی ندارد
سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اتوبوس‌رانی اصفهان یک مجموعه خدماتی است، اظهار داشت: سرویس‌دهی مناسب و مطلوب به شهروندان به منظور حمل و نقل در سطح شهر از مهم‌ترین اهداف این مجموعه است و در حال حاضر 2هزار و 300 نفر در این ناوگان فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه سازمان‌ها مشمول مالیات می‌شوند، اضافه کرد: اتوبوس‌رانی اصفهان شامل سازمان‌های وابسته به شهرداری نیست و یک مجموعه شرکتی محسوب می‌شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با اشاره به اینکه این ناوگان همیشه زیان‌ده بوده است، تصریح کرد: هیچ‌گونه مالیاتی به اتوبوس‌رانی اصفهان تعلق نمی‌گیرد و زیان‌ده و شرکتی بودن این ناوگان از دلایل این موضوع است.
وی با بیان اینکه این موضوع به تمام کشور مربوط می‌شود، تاکید کرد: عدم وجود مالیات تنها به اتوبوس‌رانی به اصفهان اختصاص ندارد و ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان هیچ‌گونه بدهی به اداره دارایی ندارد.
روحانی به مهم‌ترین مشکلات موجود در راستای فعالیت این مجموعه و نیرو‌های فعال در آن اشاره کرد و افزود: نبود منابع مالی قوی و مناسب از مهم‌ترین مشکلات این مجموعه است و بستر‌های توسعه و پیشرفت هر مجموعه‌ای با در اختیار داشتن منابع مالی قوی فراهم می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اتوبوس‌رانی اصفهان یک شرکت خدماتی با وجود عدم توازن درآمد و هزینه محسوب می‌شود، بیان داشت: عدم توازن هزینه‌ها و درآمد‌های این ناوگان و زیان‌ده بودن آن سدی در مقابل رشد و پیشرفت‌های این مجموعه بوده و این مشکل توان انجام بسیاری از اقدامات را از نیرو‌های اتوبوس‌رانی اصفهان گرفته است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه به وظیفه مردم در مقابل خدمات این افراد اشاره کرد و ادامه داد: تمامی شهروندان باید با استفاده از کارت‌ بلیت و پرداخت هزینه‌های حمل و نقل خود در سطح شهر با این مجموعه همکاری کنند.
وی گفت: فرهنگ استفاده از کارت بلیت باید میان مردم نهادینه شود و مردم باید به وظیفه شرعی، قانونی، فرهنگی و اجتماعی خود به منظور پرداخت کرایه حمل و نقل خود با استفاده از اتوبوس‌ها عمل کنند.
روحانی اظهار داشت: مردم باید این موضوع را به عنوان یک وظیفه اصلی در سطح شهر رعایت کنند و اتوبوس‌رانی اصفهان پیشنهاد تصویب قانون را در این زمینه ارائه داده است.
وی به ضرورت تحقق این موضوع در سطح کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بازرسان در اتوبوس‌های اصفهان در راستای پرداخت کرایه اتوبوس‌ها توسط مردم نظارت می‌کنند و مجلس شورای اسلامی باید قانونی را در راستای جرم بودم عدم پرداخت کرایه توسط مردم به تصویب برساند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته موضوع حمل و نقل عمومی در ایران به صورت جدی دنبال نشده بود، تصریح کرد: اما در حال حاضر با افزایش احساس نیاز مردم به این موضوع حمل و نقل عمومی در سطح کشور گسترش یافته است و در آینده‌ای نه چندان دور مسئولان به این نتیجه می‌رسند که موارد قانونی نیز باید برای حمل و نقل عمومی تصویب شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول