اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

شهرداری اردبیل 150 میلیون تومان بدهی معوقه دارد

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: این نهاد بیش از 150 میلیون تومان بدهی معوقه از افراد حقیقی و حقوقی و برخی سازمان‌ها و نهادها دارد.

شهرداری اردبیل 150 میلیون تومان بدهی معوقه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: ما در شهرداری مناطق مختلف سعی می‌کنیم این بدهی‌ها را در موقع سررسید پرداخت کنیم تا مشکلی به وجود نیاید.
وی با اعلام اینکه شهرداری از این به بعد پیشنهاد پرداخت بدهی پیش از موعد را به شورای شهر نمی‌دهد، گفت: در برخی پرداختی‌های گذشته قبل از موعد مقرر سعی کردیم به خواسته طلبکاران جواب دهیم اما با توجه به مشکلات متعدد از این به بعد شهرداری اردبیل از پرداخت بدهی قبل از موعد مقرر خودداری می‌کند.
این مسئول از اعضای شورای شهر اردبیل خواست هرگز با چنین طرح‌ها و پیشنهاداتی در صورت ارسال موافقت نکنند و اجازه دهند کار بر اساس روال قانونی و پرداختی‌ها نیز در موعد مقرر انجام شود.
وی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه شهرداری اردبیل ذخیره‌سازی‌های لازم را اعم از نمک، و آماده‌سازی خودروهای سنگین راهداری را برای برف‌روبی به موقع در نظر گرفته است، افزود: تلاش می‌شود بدون کمترین آسیب و خطر و دغدغه این اقدامات موثر به موقع و شایسته انجام شود.
بدری با اعلام اینکه شهرداری اردبیل در واگذاری کارهای خدماتی به بخش خصوصی پیشگام است، خاطرنشان کرد: ما بخش عظیمی از خدمات ارائه شده به مردم را به همت بخش خصوصی انجام می‌دهیم و همچنان تلاش می‌کنیم این خدمات با بهره‌گیری از جدیدترین امکانات، همت جمعی و گروهی بهتر و شایسته انجام شود.
این مسئول همچنین ایام عزاداری حسینی را تسلیت گفت و با اشاره به حضور هیئت‌ها و دستجات عزاداری در سطح شهر به ویژه حضور عزاداران در محلات ششگانه و مساجد تابعه آنها در بازار و هسته مرکزی شهر، ابراز داشت: در این زمینه با همکاری خوب ماموران راهنمایی و رانندگی سعی می‌کنیم که در تردد روزانه عزاداران، سرویس‌ها و خدمات مختلف با کمترین ایراد همراه باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل همچنین از تدوین بودجه سال 91 شهرداری با متخصصان امر بودجه‌نویسی خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان دی ماه این کار را انجام دهیم و زودتر از موعد مقرر برای بررسی شایسته بودجه سال 91 در شورای شهر آن ‌را تقدیم اعضای شورا کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول