اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز آغاز شد؛

اجرای طرح امداد زمستانی در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره راه و ترابری خراسان جنوبی گفت: طرح امداد زمستانی از امروز 13 آذرماه در سطح جاده‌های استان آغاز شد.

اجرای طرح امداد زمستانی در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ابراهیم نصری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح ترافیکی، انتظامی زمستان 90 اظهار داشت: این طرح همه ساله از 20 آذر آغاز می‌شود ولی امسال به علت ریزش نزولات جوی و سرمای زودرس این طرح یک هفته زودتر و از امروز 13 آذر 90 در سطح جاده های استان آغاز شد.
وی اضافه کرد: 24 راهدارخانه در سطح جاده‌های استان مستقر هستند که از این تعداد 16 راهدارخانه ثابت و در کل ایام سال مشغول خدمت‌رسانی هستند و هشت راهدارخانه نیز فقط در ایام زمستان خدمت‌رسانی می‌کنند.
مدیر کل اداره راه و ترابری خراسان جنوبی ادامه داد: 241 نفر نیروی راهداری در این راهدارخانه‌ها و گردنه‌های برفگیر استان مستقر بوده و با بهره‌گیری از 165 خودروی سنگین و نیمه‌سنگین راهداری وظیفه خدمت‌رسانی به هم استانی‌های عزیز را عهده‌دار هستند.
نصری افزود: پس از بحران زمستانی سال 86 میزان 30 درصد از عملیات برف‌روبی در سطح جاده‌ها به بخش خصوصی واگذار شد.
وی با اشاره به واگذاری عملیات برف‌روبی بعضی از جاده‌های روستایی به دهیاری‌ها افزود: دهیاری‌ها عملیات برف‌روبی را انجام داده و سپس اداره راه و ترابری هزینه خدمات انجام شده را به آنان پرداخت می‌کند.
مدیر کل اداره راه و ترابری خراسان جنوبی با اشاره به کاهش تلفات جاده‌ای از اقتدار پلیس، امدادرسانی به موقع، همت راهداران، قانون‌مداری مردم و نگرش مثبت مسئولان ارشد استانی به عنوان عوامل موثر در کاهش تلفات جاده‌ای در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته نام برد.
در پایان این مراسم مانور راهداری برگزار شد و تعداد 24 اکیپ راهداری به راهدارخانه‌ها و مناطق برف‌گیر اعزام شدند.
انتهای پیام/خ۲۰
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول