اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بستک:

دنیا تشنه مکتب امام حسین است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بستک با بیان اینکه درس‌ها و پیام‌های حادثه عاشورا و قیام امام حسین (ع) تمام شدنی نیست، گفت: دنیا امروز بیش از هر زمان دیگری تشنه افکار، اندیشه، راه و مکتب امام حسین (ع) است.

دنیا تشنه مکتب امام حسین است
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک،‌ ناصر شریفی صبح امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بستک با اشاره به قیام حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش که همانا به پاداشت فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: پیام عاشورا، پیام عزت خواهی، عدالت طلبی، حق‌خواهی و ندای نفی ظلم و ستم و ذلت بود.
وی افزود: حضرت امام حسین (ع) آن دردانه حضرت رسول (ص) و سید و سرور جوانان اهل بهشت، بهترین الگوی جوانمردی و بهترین اسوه فداکاری و ذلت‌ناپذیری است که ما باید با الگو پذیری از آن امام در این راه پیشقدم باشیم تا از این طریق سلامت اجتماعی و فرهنگی جامعه را تامین کنیم.
معاون فرماندار بستک با اشاره به اینکه پیام قیام باشکوه و فرهنگ‌ساز حضرت سید الشهدا (ع) منحصر به آن زمان نیست، ادامه داد: بی‌شک تمام انقلاب‌های مردمی که پیشه و صبغه آزادیخواهی و حق طلبی و نفی ظلم و زور و ستم را نوید داده و  می‌دهد برگرفته از فرهنگ و مکتب عاشورایی حضرت سید الشهداست که این پیام، پیامی جاوید و ابدی است و فراتر از محدوده زمانی و مکانی است.
شریفی اضافه کرد: تا دنیا وجود دارد یزید و یزیدیان پست فطرت و نابکاری وجود دارند که بی‌شک در این شرایط، جامعه و بشر امروزی بیش از هر زمان دیگر تشنه افکار، اندیشه، راه و مکتب امام حسین (ع) است و مسلمانان باید از قیام حضرت سید الشهدا درس بگیرند و هیچگاه سلطه استعمار و استکبار را نپذیرند.
وی افزود: به فضل الهی امروز ایران اسلامی ما به عنوان ام‌القرای جهان اسلام با زعامت و رهبری داهیانه فرزند خلف آن امام هما، مقام معظم رهبری پرچمدار حق‌طلبی و ذلت‌ناپذیری و علمدار مبارزه با ظلم و ستم ظالمان و مستکبران عالم، روح بیداری اسلامی را در کالبد جانهای تشنه عدالت و حق‌خواهی بر می‌انگیزد.
در پایان معاون فرماندار بستک به سوال تعدادی از دانشجویان پیرامون مسائل اجتماعی پاسخ داد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول