اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان:

عزاداری امام حسین (ع) نباید از روی ریا باشد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: عزاداری امام حسین (ع) باید با خلوص نیت انجام شود و از روی ریا نباشد.

عزاداری امام حسین (ع) نباید از روی ریا باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا ظهر امروز در حاشیه بازدید از هیئت امام جعفر صادق (ع) سمنان افزود: خلوص نیت شرط قبولی همه اعمال انسان و عزاداری ائمه (ع) است.
وی با بیان اینکه فلسفه قیام امام حسین (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر و ترویج ارزش‏ها بود، اظهار داشت: هیئت‏های مذهبی باید در جهت این امور حرکت کنند.
تقوی‏نیا با اشاره به برخی آسیب‏های عزاداری بیان داشت: باید آسیب‏های عزاداری مثل طولانی کردن وقت عزاداری‏ها، بلندکردن صدای بلندگوها، استفاده از کتل و علم و تصاویر ائمه (ع) را کاهش داد تا جایی که دیگر در هیچ هیئتی اینگونه موارد مشاهده نشود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان افزود: استفاده از وعاظ و خطیبان توانا و نیز بهره‏گیری از مداحان خوب و شایسته به عزاداری هیئت‏ها رونق بیشتری می‏دهد.
وی اضافه کرد: هیئت‏های عزاداری، مراسم سوگواری و عزاداری امام حسین (ع) را با حضور و مشارکت جوانان برگزار کنند تا بستری مناسب برای رشد و تربیت اسلامی و دینی آنان فراهم شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول