اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار راز و جرگلان:

بودجه راه‌اندازی کتابخانه‌های روستایی راز اختصاص یابد

خبرگزاری فارس: بخشدار راز و جرگلان با توجه به تأخیر در ساخت کتابخانه‌های عمومی در روستاهای غلامان و تازه قلعه این بخش، خواستار تخصیص بودجه‌های مصوب برای اتمام این پروژه‌ها شد.

بودجه راه‌اندازی کتابخانه‌های روستایی راز اختصاص یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، احمد ریواده در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی راز گفت: با توجه به گستردگی و تعداد روستاهای بالای 2 هزار نفر جمعیت و همچنین هم مرز بودن با کشور بیگانه، راه‌اندازی کتابخانه عمومی مشارکتی و حق انتفاع در این بخش امری ضروری است.
وی با ابراز گلایه از تأخیر در ساخت  کتابخانه های عمومی روستاهای غلامان و تازه قلعه از مسئولان مربوطه پی گیری و تسریع در اختصاص بودجه‌های مصوب و اتمام عملیات ساختمانی و تجهیز و راه اندازی کتابخانه های عمومی را خواستار شد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بجنورد هم در این نشست گفت: کتابخانه عمومی شیخ عبدالله رازی در سال گذشته در شاخص‌های کتابخانه‌ای از جمله اعضاء رشد خوبی داشته است.
محسن امیری در خصوص توسعه و ترویج کتاب‌خوانی و ارتقای مطالعه اظهار داشت: ارتقاء سطح شاخص‌ها نیازمند تبلیغ و معرفی فعالیت‌های کتابخانه‌ها است و این بدون همکاری دستگاه‌های فرهنگی امکان پذیر نیست.
بر پایه این خبر، در پایان این نشست از کتاب‌خوانان برتر در سطح کودکان و نوجوانان و بزرگ‌سالان، دو نفر از اعضاء خیر انجمن کتابخانه که هزینه عضویت 150 نفر از علاقمندان را تقبل کرده بودند، شهردار و اعضاء انجمن کتابخانه عمومی نیز به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی با اهداء لوح تقدیر و کتاب نفیس از طرف مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان تقدیر به عمل آمد.
همچنین پس از پایان این نشست، بازدیدی از پروژه‌های ساخت کتابخانه‌های عمومی روستای غلامان و تازه قلعه به عمل آمد و روند پیشرفت عملیات ساختمانی مورد بررسی قرار گرفت. 
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول