اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‏رغم 14 بار تخریب حرم سیدالشهدا؛

نور بارگاه ملکوتی امام حسین خاموش نشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی گفت: با وجود 14 بار تخریب کامل و نسبی حرم مطهر سیدالشهدا (ع) هیچ‏گاه نور فروزان آن امام همام خاموش نشد.

نور بارگاه ملکوتی امام حسین خاموش نشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام حسین توسلی صبح امروز در بازدید از هیئات عزاداری رودهن در مسجد امام حسن مجتبی (ع) "کریتون" که با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، شهردار رودهن و جمعی از معتمدان محلی انجام شد، اظهار داشت: عناد با خاندان عصمت و طهارت مربوط به دورانی خاصی نیست.
وی ادامه داد: در زمانه سیاه حکومت خلفای عباسی، بنی‏امیه، پادشاهان و ستمگران دیگر ادوار تاریخی نیز این دشمنی‏ها در قالب تخریب کامل و یا ناقص حرم مطهر امام حسین (ع) مصداق یافت.
توسلی با بیان گوشه‏ای از اقدامات مخرب دشمنان در طول تاریخ علیه حرم آن امام همام یادآور شد: بارگاه نورانی سیدالشهدا (ع) 14 بار مورد تخریب قرار گرفته است.
امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی تصریح کرد: شخم زدن حرم و اراضی پیرامونی، هدایت آب‏های جاری در منطقه به سمت و سوی این بارگاه، قصد داشتن برای تبدیل آن به زمینی زراعی و غیره تنها گوشه‏ای از اقدامات خصمانه دشمن علیه این سلاله پاک آسمان امامت و ولایت بوده است.
وی با اشاره به آیاتی از قران کریم خاطرنشان کرد: هر بار حیله، نیرنگ و مکر دشمنان بر اساس آیه "وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاكِرِین" (آیه 54 سوره آل عمران) به خود آنها بازگشته و امروز پس از دورانی پرفراز و نشیب همچنان عتبات عالیات پذیرای قدوم زائران بی‏شمار علاقه‏مند به ائمه اطهار (ع) است.
توسلی ادامه داد: نور ملکوتی امام حسین (ع) با خواست و اراده باری تعالی روشن است و خاموشی و ظلمت هرگز بر این چراغ فروزان چیره و غالب نخواهد شد.
امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، خادمی حسین (ع) را افتخار شیعه خواند و اظهار داشت: شیعیان در میان سایر مسلمین از جایگاهی والا و بی‏بدیل برخوردارند.
وی تصریح کرد: آنها با نام و یاد سیدالشهدا (ع) به دنیا آمده، با این سوز و گداز زندگی می‏کنند و همراه این عشق ابدی به دیدار حق تعالی می‏شتابند.
توسلی ادامه داد: اگر همه مواهب دنیوی در ازای بازپس‏گیری عشق حسین (ع) به شیعه اعطا شود، این مردمان هرگز نخواهند پذیرفت.
امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی افزود: این عشق در تک تک سلول‏های بدن شیعیان رخنه کرده و از جان و روح آنها جدایی‏ناپذیر است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول