اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ترویج تفکر ایثارگری؛

نفت و گاز گچساران موزه شهدا می‌سازد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز گچساران گفت: این شرکت برای ترویج تفکر ایثارگری در سطح این شهرستان، به زودی کار ساخت موزه شهدا را آغاز می‌کند.

نفت و گاز گچساران موزه شهدا می‌سازد
ابوالحسن غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در کنار تولید صیانتی نفت، انجام فعالیت‌های فرهنگی، معنوی و اجتماعی را در دستور کار داشته و به آن توجه ویژه دارد.
وی با اشاره به نقش صنعت نفت در دوران پیروزی انقلاب و دوران هشت‌ساله دفاع مقدس تصریح کرد: از همان روزهای نخست صنعت نفت کشور شاهد شهادت، اسارت و جانباز شدن کارکنان خود بود.
غلامی با بیان اینکه در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی، بسیاری از کارکنان صنعت نفت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، ابراز داشت: صنعت نفت گچساران با از خود گذشتگی‌های ایثارگران خود نقش مؤثری را در جنگ هشت ساله ایفا کرد.
رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اهمیت ثبت آثار دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ابراز داشت: این شرکت برای نخستین‌ بار در صنعت نفت اقدام به تشکیل ستاد ثبت آثار و تاریخ این دوران کرده است.
غلامی افزود: ایثارگران و کسانی که در دوران شکل‌گیری انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس افتخار نقش‌آفرینی داشته‌اند، برای ثبت آن دوران با روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران همکاری کنند.
وی با بیان اینکه در ادارات شرکت نفت گچساران تیمی برای جمع‌آوری این آثار تشکیل شده، اذعان داشت: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به‌عنوان رئیس ستاد تبیین نقش صنعت نفت گچساران در انقلاب و دفاع مقدس بر روند اجرایی امور این ستاد نظارت می‌کند.
غلامی گفت: برای ثبت ماندگار آثار دفاع مقدس و شهدای پر افتخار این دوران، کار احداث موزه شهدا در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در کنار سالن مجموعه آزادی این شرکت به‌ زودی آغاز می‌شود.
این مقام مسئول در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ابراز داشت: این موزه در زمینی به مساحت افزون بر 300 مترمربع و هزینه ساخت آن از محل اعتبارات نفت است.

10 روحانی در نفت گچساران به تبیین اهداف عاشورا می‌پردازند
غلامی ساخت یادمان شهدای نفت در کنار محل شهادت این شهیدان را از دیگر فعالیت‌های در دست اقدام شرکت نفت و گاز گچساران برشمرد و بیان کرد: ساخت یادمان شهید محمدرضا هاشم‌پور اولین شهید ترور وزارت نفت ایران در کنار محل شهادتش در گچساران آغاز شده است.
وی با اشاره به آغاز مراسم‌های عزاداری ماه محرم در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و ادارات تابعه گفت: این شرکت ضمن اجرای برنامه‌های عزاداری و زیارت عاشورا در محله‌های سکونت خانواده‌های پرسنل شرکت نیز برنامه‌های عزاداری برگزار کرده است.
غلامی تصریح کرد: افزون بر 10 روحانی در شرکت نفت گچساران حضور دارند که در این ایام به تبیین واقعه عاشورا و فلسفه قیام عاشورا می‌پردازند.

56 نمازخانه شرکت نفت گچساران در سطح نفت کشور بی‌نظیر است
رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به وجود 56 نمازخانه در سطح این شرکت ابراز داشت: این آمار احداث نمازخانه آماری بی‌نظیر در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است.
غلامی افزود: این شرکت در بحث پرداخت هزینه برای ساخت مساجد در مناطق مختلف شهری و روستایی گچساران اقدامات مؤثری انجام داده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول