اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیا:

شهدا زمینه پیشرفت و عزت ایران را مهیا کردند

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: شهدا زمینه پیشرفت و عزت ایران اسلامی را مهیا کردند.

شهدا زمینه پیشرفت و عزت ایران را مهیا کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند حجت‌الاسلام مهدی مداح در مراسم یادواره 50 شهید گرانقدر بخش و شهر گیان اظهار داشت: ملت ایران برای پاسداری از زیرساخت‌های معنوی خود همواره برای لبیک‌گویی به ندای الهی حضرت امام و رهبر معظم انقلاب در صحنه‌های مختلف حضور دارند و این امر موجب شده که آمریکا و اسرائیل غاصب در منطقه پای خود را از گلیم‌شان فراتر نگذارند زیرا ملت ایران علاوه بر تجهیز به سلاح تقوا دارای شرایطی شده که قادر است تا با قدرت تمام از تمامیت ارضی و دستاوردهای ارزشمند خود دفاع کند.
وی شرایط امروز ایران را حساس خواند و تأکید کرد: کشورهای عربی منطقه با تأسی از انقلاب ما اقدام به مبارزه با استکبار و زورگویان کرده‌اند که در همین راستا وحدت و انسجام داخلی و تلاش برای ساختن ایرانی آباد و مقتدر خواست همه دلسوزان نظام است.
رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیا ادامه داد: بنابراین در این شرایط هر یک از مردم به ویژه جوانان، نخبگان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران وظیفه‌ خطیری را در پیش رو دارند چراکه انقلاب اسلامی متعلق به همه افراد و همه نسل‌هاست.
وی با اشاره به رشادت‌های شهدا افزود: شهدا در دوران دفاع مقدس که بیش از ده‌ها کشور با تمام امکانات علیه ایران اسلامی برخاستند با توکل بر خدا و با لبیک‌گویی به فرمان رهبر گرانقدر انقلاب پای در میدان جهاد و مبارزه گذاشتند تا از دین مبین اسلام دفاع کنند.
مداح در بخش دیگری از سخنانش به تفکر و مطالعه در مورد اهداف قیام عاشورا اشاره کرد و افزود: درس‌های فراوانی از این قیام می‌توان گرفت که از جمله آنها می‌توان به ولایت‌مداری، آرمان‌خواهی، دشمن‌شناسی، بصیرت و هوشیاری در مقابل تحرکات دشمن اشاره کرد.
وی شهدا را چراغ‌های همیشه پرفروغ ایران اسلامی خواند که با شهادت آنها راه برای حرکت پرشتاب برای رساندن ایران اسلامی به قله‌های رفیع پیشرفت و عزت مهیا شده که حفظ این همه دستاورد یکی از مهم‌ترین وظایف ماست.
وی شهرستان نهاوند و بخش گیان را یکی از شهرستان‌ها و بخش‌های اصیل و ریشه‌دار در کشور خواند که با عالمان وارسته و مجاهدان خود منشأ اثر و خیر و برکت برای انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول