اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز تربیت معلم حضرت معصومه (س):

استخدام مهم‌ترین انگیزه ورود به مراکز تربیت معلم است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تربیت معلم حضرت معصومه(س) گفت: استخدام از بدو ورود سبب جذب بیشتر افراد به مراکز تربیت معلم خواهد شد.

استخدام مهم‌ترین انگیزه ورود به مراکز تربیت معلم است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، زهرا ثابتی در دیدار تعدادی از مسئولین مراکز تربیت معلم قم با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که پیش از ظهر امروز در قم برگزار شد، اظهار کرد: از سال 75 و استان شدن قم مرکز تربیت معلم حضرت معصومه (س) با تمام کم و کاستی‌ها، خدمات قابل قبولی به دانشجویان خود ارائه داده است اما نیازها و مشکلاتی نیز در این زمینه وجود دارد.
وی افزود: مشکل عمده این مرکز در زمینه ساختمان‌های آموزشی و اداری است زیرا در طی این مدت با همه مشکلات و با استفاده از یک مدرسه 12 کلاسه تمام دوره‌های آموزشی برگزار شده‌اند.
رئیس مرکز تربیت معلم حضرت معصومه (س) با اشاره به ارتباط این مرکز با اداره‌کل آموزش و پرورش قم برای توسعه بخش آموزشی و اداری گفت: کارشناسان مختلفی از این مرکز بازدید به عمل آورده‌ و پیشنهاداتی را نیز ارائه کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به الحاق یکی از دبیرستان‌های مجاور به مرکز تربیت معلم حضرت معصومه (س) اشاره کرد.
وی در ادامه به مصوبه اخیر مجلس در خصوص قانون خدمات کشوری اشاره کرد و افزود: این قانون انگیزه دانشجویان را برای ورود به دوره‌های تربیت معلم کاهش می‌دهد و تجربه‌ای که در این خصوص کسب شده بیانگر این موضوع است.
ثابتی با بیان اینکه انگیزه استخدام از بدو ورود موجب جذب بیشتر افراد به مراکز تربیت معلم خواهد شد، بیان کرد: بهتر است در این زمینه تجدید نظر صورت گیرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول