اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم:

میدان 72 تن به تقاطع سه سطحه تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از تبدیل شدن میدان 72 تن به یک تقاطع سه سطحه و حل شدن مشکلات ترافیکی در این منطقه خبر داد.

میدان 72 تن به تقاطع سه سطحه تبدیل می‌شود
محمدرضا قلندر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از افتتاح بخشی از پروژه بهسازی راه قم ـ نیزار خبر داد و اظهار کرد: تاکنون 24 کیلومتر از این مسیر به صورت دو بانده بازسازی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات لازم برای اجرایی شدن این پروژه از محل اعتبارات سفر رهبری تامین شده است، گفت: با راه‌اندازی این محور مشکلات ترافیکی در محدوده ابتدای جاده نیزار تا ورزشگاه یادگار امام برطرف می‌شود و ادامه مسیر نیز به طول 14 کیلومتر تا سال آینده به اتمام خواهد رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم به اجرای پروژه میدان 72 تن و طرح در نظر گرفته شده برای اصلاح ترافیک در این میدان عنوان کرد: این پروژه نیز تا یک سال دیگر به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: میدان 72 تن به یک تقاطع سه سطحه شامل زیرگذر، میدان هم سطح و روگذر تبدیل می‌شود و با اجرای این پروژه مشکلات ترافیکی موجود در این نقطه برطرف شده و اجرای این پروژه جلب رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت.
قلندر با اشاره به اینکه این میدان شاهراه عبوری شمال و جنوب کشور است، گفت: امیدواریم که در سال آینده شاهد راه‌اندازی و آغاز بهره‌برداری از این میدان باشیم.
شایان ذکر است که میدان 72 تن در قسمت شمال شهر قم واقع شده و ترافیک ورودی از کمبرندی قم، اتوبان قم تهران، اتوبان قم کاشان، جاده قدیم کاشان در این میدان با یکدیگر تلاقی پیدا می‌کند.
به دلیل مشکلات ترافیکی موجود در این میدان طرح بازسازی و تبدیل شدن میدان به تقاطع در دستور کار قرار گرفته است تا از مشکلات این میدان کاسته شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول