اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با گذشت 6 سال؛

وعده‌ اجرای احداث تقاطع غیرهمسطح شهرضا عملیاتی نشد

خبرگزاری فارس: وجود گذشت بیش از شش سال از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح شهرضا هنوز این پروژه به اتمام نرسیده است.

وعده‌ اجرای احداث تقاطع غیرهمسطح شهرضا عملیاتی نشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، بروز تصادفات منجر به مرگ در محورهای ارتباطی استان‌های اصفهان، شیراز، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری، روان شدن ترافیک در محورهای ارتباطی این استان‌ها و نزدیک شدن فاصله اصفهان به یاسوج از مهم‌ترین عواملی بود که اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان ارتش شهرضا را در طی سال‌های گذشته الزامی می‌کرد.
طرحی که عملیات اجرایی آن در سال 1384 با محوریت شرکت توسعه زیربنایی حمل و نقل کشور که از زیر مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی به شمار می‌رود، آغاز شد اما این شرکت به دلایلی نتوانست به تعهدات خود در موعد مقرر جامه عمل بپوشاند.
سید رضا مرتضوی فرماندار شهرضا در این ارتباط اظهار داشت: از آنجایی که این پروژه از توانایی گسترش در چند محور برخوردار بوده و پیمانکار می‌توانسته است طرح را در محورهای دیگر اجرایی کند توقف این عملیات یک موضوع ناخوشایند به نظر می‌رسد.
عده‌ای از رانندگان که همواره در این مسیر در تردد هستند در ارتباط این مشکلات ادعا دارند: متأسفانه نبود علایم هشدار دهنده و بروز سردرگمی در رانندگان همواره از مهم‌ترین عوامل بروز تصادفات در این محور است.
مدیرکل راه و ترابری استان اصفهان نیز فروردین ماه سال جاری از اجرایی شدن این طرح در آینده نزدیک خبر داده بود، وی در این مصاحبه از ملزم شدن اداره کل راه و ترابری استان به اتمام این طرح در موعد مقرر خبر داده بود.
هوشنگ عشایری با اشاره به انتخاب شرکت دشت افروز در مناقصه برای اجرای ادامه عملیات سخن گفته بود و این در حالی است که با وجود گذشت بیش از هفت ماه از این وعده‌ها هنوز خبری از اجرای این طرح به گوش نمی‌رسد.
به هر حال با توجه به پیشرفت فیزیکی 50درصدی این پروژه و لزوم اجرای سریع طرح انتظاری که از مجموعه مسئولان استان اصفهان و شهرستان شهرضا می‌رود این است که با درایت و هوشیاری زمینه اتمام این تقاطع را فراهم آورند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول