اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد:

تحقق 54 درصدی مصوبات عمرانی سفر سوم دولت به زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان از تحقق 54 درصدی مصوبات عمرانی دور سوم سفر ریاست جمهوری به زنجان خبر داد.

تحقق 54 درصدی مصوبات عمرانی سفر سوم دولت به زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی در ششمین جلسه پیگیری مصوبات سفرهای ریاست جمهوری به زنجان اظهار داشت: در دور سوم سفر 76 مصوبه برای پنج وزارتخانه حوزه عمرانی وجود داشته است، که از این تعداد به طور میانگین 54 درصد مصوبات محقق شده است.
وی با اشاره به برخی از مصوبات در حوزه عمرانی یادآور شد: در حوزه ارتباطات هشت مصوبه وجود داشته که از این میزان 48.3 درصد تحقق یافته است.
معاون عمرانی استاندار زنجان همچنین با بیان اینکه در زمینه نفت نیز 10 مصوبه وجود داشته است، ادامه داد: در این حوزه نیز 70 درصد از مصوبات تحقق یافته‌اند.
وی در ادامه با اشاره به مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری به زنجان اضافه کرد: در دور دوم سفر در مجموع 78 مصوبه وجود داشته است که این مصوبات دارای پیشرفت 85 درصدی هستند.
کریمی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در زمینه مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری یادآور شد: راه و ترابری در این راستا 11 مصوبه داشته است که این مصوبات از رشد 51.5 درصدی برخوردار هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 78 مصوبه، مصوب شده در دور نخست سفر ریاست جمهوری ادامه داد: این مصوبه‌ها 97 پروژه را شامل می‌شوند.
معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه 36 مصوبه در دست اقدام وجود دارد، اضافه کرد: همچنین 36 مصوبه نیز در دست پیگیری است.
وی افزود: همچنین در زمینه شش مصوبه نیز اقدامات لازم صورت گرفته است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول