اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص اعتبارات لازم؛

مصوبات سفر سوم دولت در کردستان اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: با اختصاص اعتبارات لازم مصوبات سفر سوم هیات دولت و سفر تاریخی مقام معظم رهبری به زودی در این استان اجرا می‌شود.

مصوبات سفر سوم دولت در کردستان اجرایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: خوشبختانه با تصمیمات خوب دولت اعتبارات لازم برای اجرای پروژه های این استان داده شده که امیدواریم با تلاش و پشتکار همه مدیران و مسئولان به زودی شاهد اجرا و بهره‌برداری پروژه‌ها مصوب سفرهای هیئت دولت و سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان باشیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل سرما در این استان در بحث اجرای پروژه‌ها به دلیل بارش برف و باران تا حدودی عقب هستیم که امیدواریم با توجه به اختصاص بودجه و اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه‌ها تا پایان فصل سرما شاهد اجرا و آغاز پروژه‌ها باشیم.
استاندار کردستان اختصاص این اعتبار به استان را نتیجه پیگیری‌ها و تلاش‌های مستمر مدیران و مسئولان استان دانست و افزود: اقدامات و تصمیمات ارزشمندی با تلاش و همت مدیران استانی گرفته شده که امیدواریم منشا تحولات و توسعه بیش از پیش استان را در زمینه‌های مختلف به وجود آورد.
شهبازی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه تلاش‌های انجام گرفته از سوی مدیران تا حدودی رضایتمندی مردم استان را فراهم کرده است، تصریح کرد: تا رسیدن به نقطه مطلوب و مورد نظر در بحث خدمت‌رسانی به مردم ولایت‌مدار استان فاصله داریم که باید با تلاش و همت مضاعف در این راستا گام برداریم.
وی تصریح کرد: ارائه خدمات به گونه‌ای که موجبات رضایت‌مندی کامل مردم را فراهم کند، مهم‌‌ترین هدف ماست و این مهم در جلسات متعدد به مسئولان گفته شده است.
استاندار کردستان با بیان اینکه خدمت، لطف و رحمت سه شعار مهم و سرلوحه کار مدیران استان است، اضافه کرد: توجه به این سه اصل مهم در کارها زمینه انجام خدمات بیش از پیش به مردم استان را به وجود می‌آورد.
شهبازی خواستار تلاش جهاد گونه مدیران و مسئولان استانی در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان شد و گفت: باید با تلاش و همت مضاعف در راستای رفع مشکلات و نقاط ضعف و همچنین تقویت نقاط قوت در این استان گام برداریم.
وی در ادامه با اشاره به تهدیدات اخیر دشمنان ایران اسلامی و تحریم‌‌های اقتصادی آنان علیه کشور اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از فشار بیش از حد به مردم مسئولین استان باید، حداکثر تلاش خود را در راستای خدمت‌رسانی به مردم به شکار ببندند.
استاندار کردستان موفقیت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف را مهم‌ترین دلیل توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان باید بدانند با اینگونه تهدیدات ملت آزاده و متدین ایران اسلامی هیچگاه از خواسته‌ها برحق خود نخواهند گذشت.
شهبازی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج خواستار توسعه و ترویج بیش از پیش روحیه بسیج در جامعه به ویژه در بین مسئولان و کارکنان ادارات شد و خاطرنشان کرد: نهادینه شدن این فرهنگ غنی در جامعه ما را در مقابل با تهدیدات دشمنان بیمه خواهد کرد.
وی موفقیت و اقتدار ایران اسلامی با وجود توطئه‌های شبانه روزی دشمنان را ثمره حضور بسیج و تفکر بسیجی بر کشور دانست و ادامه داد: تا زمانی که این تفکر غنی و ارزشی در جامعه ما حاکم باشد، دشمنان نخواهند توانست به اهداف شوم خود برسند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول