اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه مس کرمان؛

مس کرمان بیش از نقد، به حمایت نیاز دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه مس کرمان گرفت:با نقد مشکلی ندارم، اما تیم در موقعیت فعلی به حمایت نیاز بیشتری دارد.

مس کرمان بیش از نقد، به حمایت نیاز دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شامگاه سه‌شنبه در نشست‌ هم‌اندیشی جامعه خبری ورزش کرمان که با حضور سیدابراهیم یزدی رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه استان کرمان برگزار شد، نصرالله گنجعلی‌خانی مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان با تاکید بر اهمیت نقش مطبوعات و اصحاب رسانه در اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اطلاع رسانی در حوزه فرهنگ اظهار داشت: بر حسب وظیفه و تکلیفی که بنا به وضعیت نه چندان مطلوب باشگاه در این فصل از مسابقات به دست آورده بود، عهده‌دار مسئولیت باشگاه شدم.
وی افزود: طی مدت زمان حضور شش ساله مس در لیگ برتر این نخستین بار بود که تیم طی چند هفته نخست لیگ نتایج خوبی به دست نیاورده بود، بنابراین با توجه به تغییرات انجام شده برخی شرایط کم‌کم رو به تغییر مطلوب است.
گنجعلی‌خانی با بیان اینکه برگزاری جلسات متعددی با بازیکنان، اعضا، کادر فنی، کارکنان باشگاه، هواداران و اعضای گروه مشاوران موجب شد تا فضای ایجاد شده در باشگاه کمی تغییر کند، ضمن آنکه کسب دو پیروزی پیاپی در برابر پرسپولیس و سپاهان عملا روحیه بازیکنان و همه اعضای باشگاه را دگرگون ساخته است.
مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان با تاکید بر حفظ شخصیت تیمی در همه ابعاد بیان داشت: تیم فوتبال صنعت مس گل سرسبد ورزش استان است و فوتبال امروزه در صف رشته‌های ورزشی مخاطبان و علاقمندان نخست را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: موفقیت و پیروزی این تیم موجب غرور و سربلندی اهالی استان است و مردم در همه حال پیگیر وضعیت و چگونگی نتایج این تیم هستند که این مسئله نشان می‌دهد تیم متعلق به تمام مردم است.
گنجعلی‌خانی با اشاره به برخی انتقادها گفت: برخی قبل از طرح انتقاد بهتر است به خود رجوع کنند و سپس طرح دیدگاه خود را به جامعه منتقل کنند و با نقد مشکلی ندارم، اما تیم در موقعیت فعلی به حمایت نیاز بیشتری دارد.
وی با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی لازم از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال در کنار مس دیده می‌شود، گفت: پیروزی‌های اخیر فشارهای روحی و روانی پیرامون بازیکنان را کاهش داده و با توجه به حمایت‌های انجام شده از سوی مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس بهانه‌ای برای کم کاری بازیکنان نیست.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول