اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آخرین وضعیت مصدومان مس کرمان اعلام شد

خبرگزاری فارس: پزشک و فیزیوتراپ تیم فوتبال صنعت مس آخرین وضعیت مصدومان این تیم را در اردوی آماده‌سازی کیش اعلام کرد.

آخرین وضعیت مصدومان مس کرمان اعلام شد
مهدی مداحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به مصدومت هفت نفر از بازیکنان این تیم اظهار داشت: شجاع خلیل‌زاده دفاع میانی مس که از ناحیه مچ پا با پارگی رباط‌ روبه‌رو شده بود، هم‌اکنون مشغول فیزیوتراپی ‌و طی مراحل پایانی درمان خود است و امیدوارم این بازیکن پیش از دیدار برابر شاهین بوشهر آمادگی لازم را به دست آورد.
وی با اشاره به مصدومت میلاد فخرالدینی از ناحیه لگن افزود: فخرالدینی قطعا برابر شاهین بوشهر به میدان می‌رود و آسیب‌دیدگی این بازیکن تا پیش از این مسابقه برطرف می‌شود.
مداحی با اشاره به مصدومت کاپیتان فرزاد حسین‌خانی و فرهاد سالاری بیان کرد: این دو بازیکن نیز طی مراحل درمانی خود و همچنین انجام آب درمانی و فیزیوتراپی به درمان مشغول هستند تا خود را به دیدار حساس مس در برابر شاهین بوشهر برسانند.
فیزیوتراپ تیم فوتبال صنعت مس کرمان به مصدومت احمد حسن‌زاده مهاجم ریز نقش و توانمند مس اشاره داشت و عنوان کرد: حسن‌زاده از ناحیه عضله همسترینگ با مصدومت روبه‌رو شده و اکنون مشغول طی مراحل درمان خود است، اما تا رفع مصدومت این بازیکن و حضورش در دیدار برابر شاهین بوشهر مشخص نیست.
مداحی از به درازا کشیده شدن مصدومت مصطفی سیفی هافبک ریز نقش مسی‌ها خبر داد و گفت: سیفی که از ناحیه رباط دچار آسیب‌دیدگی شده است، قطعا دیدار برابر شاهین بوشهر را از دست می‌دهد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول