اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در هفته نخست لیگ برتر هندبال؛

مس کرمان مقابل نیروی زمینی متوقف شد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال صنعت مس کرمان در هفته نخست بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های برتر کشور با نتیجه مساوی مقابل تیم نیروی زمینی تهران متوقف شد.

مس کرمان مقابل نیروی زمینی متوقف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، این دیدار شامگاه جمعه در سالن شهید تجلی کرمان خاتمه پذیرفت تا دو تیم در پایان با نتیجه 29 بر 29 رضایت دهند و جالب آنکه نارنجی‌پوشان هندبال کرمان نیمه نخست این دیدار را با نتیجه 15 بر 12 به مهمان واگذار کرده بودند.
تیم هندبال مس کرمان در این فصل از مسابقات با جذب چند بازیکن خارجی و از دست دادن تعدادی از نفرات اصلی خود در فصل گذشته رقابت‌ها پا به مسابقات این فصل گذاشته است.
به گزارش فارس، دیدار شهرداری زرند دیگر نماینده استان در هفته نخست مسابقات لیگ برتر هندبال کشور به دلیل حضور ذوب‌آهن اصفهان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به تعویق افتاد.
همچنین دو نماینده هندبال بانوان کرمان در این فصل از مسابقات با ثبت یک پیروزی و یک شکست به کار خود در هفته نخست مسابقات لیگ برتر بانوان هندبال کشور خاتمه دادند.
تیم هندبال زیتون کرمان که در این فصل از مسابقات با به‌کارگیری برخی نفرات غیر بومی در مسابقات هندبال بانوان کشور حضور یافته در نخستین دیدار خود موفق شد با نتیجه 24 بر 19 از سد تیم ذوب‌آهن اصفهان عبور کند تا این تیم شگفتی‌ساز نخستین هفته مسابقات لقب گیرد.
تیم هندبال شهرداری کرمان دیگر نماینده استان در این هفته از مسابقات برابر میزبان خود نفت و گاز گچساران با نتیجه 23 بر 22 شکست خورد تا این تیم لیگ فصل جاری را با شکست آغاز کرده باشد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول