اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 17 خبر داد:

دریافت گواهینامه بین‌المللی آموزش ایزو 10015 توسط شهرداری منطقه 17

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 17 گفت: شهرداری منطقه 17 با هدف ارتقای توانمندی‌ سرما‌یه‌های انسانی و بهبود عملکرد سیستم موفق به دریافت گواهینامه استاندارد بین‌المللی آموزش ایزو 10015 می‌شود.

دریافت گواهینامه بین‌المللی آموزش ایزو 10015 توسط شهرداری منطقه 17
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 17، عظیم بابایی گفت: حرکت به سوی بالندگی و تعالی سرمایه‌های انسانی از جمله اهداف و رویکردهای مورد توجه در مدیریت شهری است که باتوجه به نقش آموزش در ارتقا ی کارآیی کارکنان استاندارد سازی  فعالیتهای آموزشی در دستور کار قرار گرفته است.
شهردار منطقه 17 افزود: این گواهینامه یکی از استانداردهای مرتبط با اصول مدیریت کیفیت است که به موضوع طرح ریزی، استقرار، اجرا و ارزیابی اثربخشی و پایش فرآیند آموزش می‌پردازدو با استقرار سیستم آموزش بر اساس این استاندارد و پس از ممیزی و دریافت گواهینامه، این اطمینان حاصل شد که نظام آموزش و توسعه کارکنان از کیفیت و یکپارچگی لازم برخوردار است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: کسب گواهینامه ایزو 10015  شهرداری را متعهد به رعایت و پیشبرد اهدافی نظیر تعیین نیازهای مهارتی دانشی مشاغل برپایه روش‌های نوین، بهبود فرآیند طراحی و برنامه‌ریزی آموزشی و همچنین ارتقای سطح برگزاری دوره‌های آموزشی از طریق ارزیابی دوره کرده است.
بابایی تاکید کرد: افزایش اثربخشی آموزشی به منظور بهبود مستمر و توسعه و ارتقای کیفیت آموزش ،نظارت بازنگری و توجه به اقدامات اصلاحی در فرآیندهای آموزشی از جمله نتایج بکارگیری استاندارد ایزو 10015 در این راستا بوده است.
شهردار منطقه 17 در پایان تصریح کرد: تدوین آئین نامه و روش اجرایی آموزش و خط مشی آموزش همچنین آموزش‌های عملی شامل نیاز سنجی، برنامه‌ریزی فرآیند اجرایی دوره، هدف‌گذاری و اثربخشی، ازجمله اقداماتی است که در راستای کسب این گواهینامه بین‌المللی صورت گرفته است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول