اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان؛

اختصاص بودجه تنها راهکار عملیاتی شدن وعده عباسی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اختصاص بودجه تنها راهکار عملیاتی شدن وعده عباسی، وزیر ورزش برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان است.

اختصاص بودجه تنها راهکار عملیاتی شدن وعده عباسی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان عباس حاج رسولیها بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مدرس اظهار داشت: آیت‌الله مدرس با محوریت قرار دادن عدالت تمام برنامه‌های خود را در حوزه اجتماعی و سیاسی پیش می‌برد و در زندگی شخصی خود نیز شجاعت و ساده زیستی را همواره رعایت می‌کرد.
وی با بیان اینکه توکل آیت‌الله مدرس در تمام امور به خدا زبانزد بود، افزود: این عالم وارسته به اندازه‌ای قوی و محکم بود که با وجود تمام فشارهای سیاسی که از سوی رضاخان به او وارد می‌شد اما همواره با استبداد داخلی می‌جنگید و زیر بار استعمارگران نرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به پروژه ورزشگاه نقش جهان و سفر اخیر وزیر ورزش برای تعیین تکلیف این طرح گفت: اختصاص بودجه‌ای مناسب و کافی تنها راهکار عملیاتی شدن تمهیدات وزیر ورزش در خصوص پروژه نقش جهان است.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در ارتباط با عوامل موثر در نوسازی بافت فرسوده بیان داشت: ایجاد گذرگاه در محلات قدیمی تأثیر مثبتی بر روی نوسازی بافت فرسوده می‌گذارد و شهرداری را در روند نوسازی بافت قدیمی یاری می‌کند.
حاج‌رسولیها ادامه داد: بازگشایی گلوگاه‌های موجود در بافت فرسوده که عبور وسایل نقلیه از آن امکانپذیر نیست و تبدیل این مکان‌ها به گذرگاه می‌تواند در راستای نوسازی محله‌های قدیمی و فرسوده مفید واقع شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول