اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از حدود دو ماه از معرفی به استانداری؛

منتخب شورای شهر چالوس از داوطلبی شهردار شدن انصراف داد

خبرگزاری فارس: عقیل اکبرآبادی از شهردار شدن چالوس انصراف داد.

منتخب شورای شهر چالوس از داوطلبی شهردار شدن انصراف داد
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، عقیل اکبرآبادی که با چهار رای موافق، یک رای ممتنع و دو رای مخالف به عنوان گزینه شهرداری چالوس معرفی شده بود امروز طی نامه‌ای به رئیس شورای اسلامی چالوس انصراف خود را رسما اعلام کرد.
عقیل اکبرآبادی استخدام وزارت کشور بوده و در کارنامه خود تصدی شهرداری مرزن‌آباد و کلارآباد را دارد.
وی که هم‌اکنون شهردار کلارآباد است مدت دو ماهی است که از سوی شورای اسلامی شهر چالوس به‌عنوان شهردار به استانداری معرفی شده بود.
در متن استعفای وی که برای رئیس شورای شهر چالوس نوشته شد و نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته آمده است: با اعتقاد به اینکه شوراها همانند نمایندگان مجلس عصاره‌ای از فضایل ملت، جمع نیکان و فرهیختگان جامعه شهری بوده و در صف اول رفع نیازها برآورده کردن توقع‌های شهروندان هستند و جایگاه شهردار افتخاری است برای به ظهور رسانیدن اراده خدمت‌رسانی به مردم که به‌حق ولی نعمتان این نظام و مملکت هستند، معتقدم تحقق اهداف و اجرایی شدن شعار خدمت به مردم در مجموعه شهرداری صرفاً در سایه وحدت کامل و تفاهم و تعامل همه جانبه مسئولان امر اعم از تک تک اعضای شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، قضایی و ... ممکن خواهد بود.
اکبرآبادی در ادامه آورده است: از آنجا که مراحل اداری مربوط به تصویب پیشنهاد آن شورا در استان تاکنون منتج به نتیجه نشده و ممکن است این امر علاوه بر ایجاد اختلال در روند عادی خدمت‌رسانی به شهروندان چالوس، حقوق شهروندان نشتارودی را نیز که قطعاً تکالیفی بر دوش اینجانب نهاده است تضییع کند بدین‌وسیله انصراف رسمی خود را از ادامه داوطلبی برای کسب جایگاه شهرداری آن شهر اعلام و از مساعی همه عزیزان قدردانی کرده و برای اعضای شورا و شهردار منتخب بعدی آرزوی سلامتی و توفیق می‌کنم.
به گزارش فارس، بعد از بازنشسته شدن سید اسماعیل افتخاری شهردار چالوس، شورای شهر بعد از گذشت مدتی از بین گزینه‌های متعدد به عقیل اکبرآبادی برای تصدی این پست رای داده بودند و اکنون باید منتظر بود که بعد از موافقت با این انصراف چه کسی سکان اداره شهر بزرگ و گردشگری چالوس را به عهده خواهد گرفت.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول